Van wie heb jij wat nodig??quote:
hèhè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Nog een dag FOK!kenquote:
Een Cruijffiaanse uitspraak.quote:
Mijn Eos1D boekje door werkenquote:
Logiprint, Moo, Vistaprint, lokale drukkerij, eigen printerquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is een goed bedrijf om visitekaartjes te laten maken??
Vistaprint. Ik heb mijn kaartjes daar laten maken: goed, snel, en compleet naar wens. Tippie: kies voor de traagste levering, dat is het goedkoopste, en je hebt ze net zo snel als bij de andere varianten (binnen een week)quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is een goed bedrijf om visitekaartjes te laten maken??
Doe maar [ZIEK]quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II Schuift Xila en Puala door naar de afdeling Ziekenboeg van FOK!.
[ZIEK] of [ZKB]ik twijfel nog aan de tag.
Ja. Dat vond ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef rubje het volgende:
Helaas geen tijd om naar buiten te gaan wegens het werk,maar vandaag is wel een hele mooie dag voor fotografie.
Doe datquote:
Moest alleen even de post ophalenquote:
idem hier. wat een laaaaaange dag...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor naar huis gaan.......
* PdeHoog gaar is!
Dé reden waarom ik nooit ren om de trein (of bus, of wat dan ook) te halen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef Chanty het volgende:
Ik heb me net toch weer zitten amuseren. Loop het perron af en er komt een vrouw aangerend die de trein nog wil halen. Zij passeert en ik zie echt iedereen omdraaien om te kijken of zij de trein nog haaltHeb mezelf er ook al eens op betrapt en sindsdien doe ik het expres niet meer en ga letten op al die andere schapen die nieuwsgierig omdraaien
Die lopen dan allemaal half gedraaid door met zo'n vage grijns op hun gezicht
Heb je wel de aandachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dé reden waarom ik nooit ren om de trein (of bus, of wat dan ook) te halen.
Scandinaviëquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waar naar toe op vakantie, waar naar toe.........
Gaat nu tussen Canada en Vietnam.quote:
Da's een boel water!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gaat nu tussen Canada en Vietnam.
Het is ff roeien dat klopt.quote:
Zeker Vietnamquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gaat nu tussen Canada en Vietnam.
Maar dat kan morgen weer anders zijn.
Die met dat bruggetje is tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Kremers het volgende:
Vandaag is een boerenveld tussen Amsterdam en Landsmeer gefotografeerd, zaten een paar tussen waar ik redleijk tevreden mee ben
Jammer inderdaad dat we hier geen bergen hebben.quote:Blijft lastig om goede landschapsfoto's te maken in een land dat zo plat als een dubbeltje is
Nope, verloop grijsfilter en een hoop dodging & burning via Silver efex pro.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zeker Vietnam
Erg gaaf![]()
Maar ik ben nog nooit in Canada geweest, dus ik ben iets bevooroordeeld
[..]
Die met dat bruggetje is tof
Pola filter?
[..]
Jammer inderdaad dat we hier geen bergen hebben.
Nee, maar over 17 minuten is het wel weekendquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar over 17 minuten is het wel weekend
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef Puala het volgende:ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
Feliquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef Puala het volgende:ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
Feliquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
![]()
ik heb werk
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Paula!
Ik kom er net weer eens achter dat ik toch heel veel geluk heb gehad met de mensen om mij heen waarmee ik opgegroeit ben
Kennelijk is het niet overal normaal om veel voor elkaar over te hebben
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Puala het volgende:
@ Chanty: Bij de AH. Kassa en vakkenvullen. Beetje gemengd. Enkel is het nu nog maar voor 8 uur, maar het is mogelijk om er meer van te maken. Ze was ontzettend enthousiast over me
@ rest, thanks![]()
![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
WeekendTosti-ijzer staat aan. Snel ff wat foto's van Tindersticks bewerken voor 3voor12 en dan weer naar de volgende fotoklus. Morgen cocktails. Zondag Professional Imaging
Nog iemand die daar op zondag naar toe gaat?
Mooie foto'squote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43179746![]()
Have funquote:
Tsja ik ben er ook alweer bij, kan ik een dagje uitslapen ben ik ook alweer wakkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja ik ben er ook alweer bij, kan ik een dagje uitslapen ben ik ook alweer wakker
De laptops van tegenwoordig worden ook steeds multifunctionelerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel eens even zin om ergens plaatjes te gaan schieten, iemand nog een idee?
Tevens komt er een soort koffiezetprutel geluid uit mijn laptop, kan niet goed zijn
Whehe, ik ben er eigenlijk niet zo blij mee. Heb alles eventueel als back-up staan op externe maar als er intern iets naar de klote is ben ik hem wel een paar dagen kwijt en dat wil ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
De laptops van tegenwoordig worden ook steeds multifunctioneler
Mijn moeder smste me gisteren in paniek dat ze een steen op haar laptop had laten vallen en het scherm het nu niet meer deed
A'dam toch? NSDM-terrein? Haven?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel eens even zin om ergens plaatjes te gaan schieten, iemand nog een idee?
Wees blij dat je iig garantie hebt. Dat je dat ding dan even kwijt bent is vervelend, maar als je de reparatie zelf moet betalen of een nieuwe moet kopen ben je ook niet happyquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ik ben er eigenlijk niet zo blij mee. Heb alles eventueel als back-up staan op externe maar als er intern iets naar de klote is ben ik hem wel een paar dagen kwijt en dat wil ik natuurlijk niet
Gelukkig garantie
Hmm zou best wel eens kunnen, eens denken of er verder nog activiteiten zijn in de stad wat de moeite is.quote:
True, zo'n ding moet het gewoon 3 jaar doen en dan koop ik wel weer eens een nieuwe. Technologie van tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wees blij dat je iig garantie hebt. Dat je dat ding dan even kwijt bent is vervelend, maar als je de reparatie zelf moet betalen of een nieuwe moet kopen ben je ook niet happy
Op z'n minst jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, zo'n ding moet het gewoon 3 jaar doen en dan koop ik wel weer eens een nieuwe. Technologie van tegenwoordig
Doe eens niet zo ziekerig manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:11 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! Nu wil ik dit weekend toch echt ff een beetje uitzieken... Maar 't weer is ook prachtig... Argh!
Ja de zon is nog een beetje schijn bedrogen, bibbers koud nog!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef Chanty het volgende:
Net een poging gedaan om buiten portretfoto's te schieten van mij en Rob, maar het is echt veeeeel te koud, aangezien ik ze zonder jas wilEn in de zon is ook geen optie (schuduwen en overbelicht haar). Het is wachten op wat groen en een aangenaam temperatuurtje
En de wind maakt het er al helemaal niet beter opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja de zon is nog een beetje schijn bedrogen, bibbers koud nog!
Met tegenlicht (de zon dus) kan je toch ook hele leuke portretten krijgen? Goed, mij zou het niet lukken omdat ik 't nog niet echt snapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef Chanty het volgende:
Net een poging gedaan om buiten portretfoto's te schieten van mij en Rob, maar het is echt veeeeel te koud, aangezien ik ze zonder jas wilEn in de zon is ook geen optie (schuduwen en overbelicht haar). Het is wachten op wat groen en een aangenaam temperatuurtje
Ik vind het wel zo leuk om onze gezichten te kunnen zien op de fotoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Met tegenlicht (de zon dus) kan je toch ook hele leuke portretten krijgen? Goed, mij zou het niet lukken omdat ik 't nog niet echt snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |