quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een soort van date die ik heb.
Neen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik neem tenminste aan dat je geen date met Stroekie hebt.
Je begon er zelf over.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.
En verder wens ik eigenlijk niet te veel over daten te praten hier.
Je hebt toch modrechten, dan veranderen we *** door iets onschuldigs als ehm...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
I know, en ik heb er ook wel een beetje spijt van dat ik het gepost heb hier. Niet om jou ofzo hoor, maar gewoon omdat ik eigenlijk niet zo behoefte heb aan veel aandacht daarvoor
![]()
.
Ja, lekker warm weer, zo tussen de 20 en 25 graden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, ik laat het wel staan (sowieso wordt er niet vriendelijk gekeken naar modden in andere subfora dan je eigen).
Ik wil dat de lente gewoon doorzet, en niet meer van dat gesneeuw enzo.
Nee, wel naar American Idolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Kijkt iemand van jullie naar White Collar?
[ afbeelding ]
Best leuk! De vent dan, de serie kijk ik niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
You should! Dit is mijn TV Tip van de Week.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best leuk! De vent dan, de serie kijk ik niet.
het is wel aangenaam ontwaken met zulksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
De TT is hete date, dus dan is 't toch niet koud?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een soort van date die ik heb.
Heeft iemand zijn modjesrechten misbruikt?quote:
Brav-Erikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja en de braverik is weer de dupe.
Jahquote:Het liedje was trouwens mooi!
Goeiendagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, wel naar American Idol![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |