Uit het niets?? Ik vind dat niet wel meevallen. Dat is een gigantische overwinning voor de PVVquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:58 schreef zquing het volgende:
16.9, valt toch wel mee.
Het had meer mogen zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit het niets?? Ik vind dat niet wel meevallen. Dat is een gigantische overwinning voor de PVV
Maar ook een stad met veel allochtonen overlast en autochtonen die zich daaraan storenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Had meer gehoopt. Maar goed, PvdA bolwerk daar.
Maar nooit onterechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat CU verliest. Onverwacht...
Jaquote:
Hier in Velsen moeten ze ook inleveren van twee naar één. Was niet verwacht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij hoor je Den Haag minder dan bijvoorbeeld een Gouda/Almere.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar ook een stad met veel allochtonen overlast en autochtonen die zich daaraan storen
Denk dat ze wel inzakken, want:quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef zquing het volgende:
D66 deed 't ook wel goed in Den Haag, ben benieuwd naar de landelijke verkiezingen of ze 't kunnen vasthouden
Ik had rond de 20% verwacht, dan vind ik 't nog wel meevallen. Minder dan 3% groter dan de VVDquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit het niets?? Ik vind dat niet wel meevallen. Dat is een gigantische overwinning voor de PVV
Die zie je nu pas?quote:
Wat heeft CU te bieden dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |