En misschien nog wel erger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Pechtold is gewoon ook een vermomde neo liberaal
Nóg erger dan een neo liberaal?quote:
Ze probeert zich nu te herinneren wat Jan nou eigenlijk zei bij DWDDquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef Gert het volgende:
En weer mislukt een keffende interruptie van kenau Kant.
Flauw Gert. Een neo-liberaal heeft nog gevoel voor dat wat "eigen" en "vertrouwd" is en ook zo voelt voor Jan met de Pet. D66 heeft daar ronduit lak aan.quote:
Ach, flauw.. ik ga er wel niet meer op in, en zet gewoon op 9 juni een rode klodder bij Pechtold.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flauw Gert. Een neo-liberaal heeft nog gevoel voor dat wat "eigen" en "vertrouwd" is en ook zo voelt voor Jan met de Pet. D66 heeft daar ronduit lak aan.
Treft dat ff...ik heb wel tijd voor die functiequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben fascist. Kan mij dat links/rechts/midden gelul schelen!
Eén volk, één leider, Eén God!
Vrouwen kunnen geen ambt vervullen in de Kerk van het Volk Gods!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Treft dat ff...ik heb wel tijd voor die functie![]()
Daar moest je te lang over nadenkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen ambt vervullen in de Kerk van het Volk Gods!
en één monorailquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben fascist. Kan mij dat links/rechts/midden gelul schelen!
Eén volk, één leider, Eén God!
Ik was afgeleid door de mejuffrouw op de webcamquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar moest je te lang over nadenken
Kerk....knielen voor mij...want ik ben GOD!!!!!!.. bovendien is het volk zo pleps enzulksquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen ambt vervullen in de Kerk van het Volk Gods!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de mejuffrouw op de webcam
Ik snap de analogie niet?quote:
Bush vs Al Gorequote:
Staat in de COSquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:47 schreef Gert het volgende:![]()
Maar Vlemmix... die heeft toch geen zetel zeker?
Die zal thuis vast niet op de grond zitten!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:47 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar Vlemmix... die heeft toch geen zetel zeker?
nee dus, bronquote:Def uitslag Eindhoven: trots 1 mens 0 lpf 2 ehv nu 0 pvdt 0 cu 0 stads 0 d66 5 oude 2 leefb 1 gl 3 vvd 6 sp 3 cda 5 pvda 9
Ja, bijgelezen. Nu wil hij ineens stoppen met SV als hij géén zetel krijgt, wordt beweerd.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Slapen! Ik neem de macht toch pas over na de landelijke verkiezingen!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is mooi geweest, ik geloof 't wel. Truste allen
Ik wil in het midden liggen!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil in het midden liggen!
En zijn veelal opportunisten die van politiek niet al te veel kaas gegeten hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alle mensen die minder dan anderhalf modaal verdienen en op D66 gestemd hebben gaan hevig teleurgesteld worden
Daar sluit ik mij bij aan en ik doe gelijk m'n ogen dicht. Om zeven uur gaat de wekker weerquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En zijn veelal opportunisten die van politiek niet al te veel kaas gegeten hebben.![]()
amen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |