SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het voor een deel met je eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Stem allemaal op Femke Halsema, Groenlinks in de komende verkiezingen over drie maanden. Zij heeft het beste voor met Nederland
Zij betekent hoop voor Nederland en is de enige uitkomst. Ik ben het eens met al haar standpunten en doelstellingen. Ze is ook erg vlot met communicatie, en dit is een regering die niet 4 maal in de komende jaren uiteen gaat vallen.
Lees ook al haar standpunten terug op google.
Iedere andere politicus is onbevoegd voor deze functie op minstens twee punten.
aspecten
Boven alles ziet ze ook lekker fijn uit
Volgens mij heeft iedere partij het beste voor met Nederland. Dus dat is geen argument.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Stem allemaal op Femke Halsema, Groenlinks in de komende verkiezingen over drie maanden. Zij heeft het beste voor met Nederland
[..]
Ja wie wel? De enigen die enigszins leiderschap uitstralen zijn bos en rutte. De rest ziet er uit/gedraagt zich alsof ze nog geen kleuterklas zouden kunnen leiden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef sjaak182 het volgende:
Ik ben zelf voor GL, maar ik denk/ weet niet of Femke in staat is om Nederland te leiden. Ze is een leuke/hippe vrouw, maar kan nederland niet aan.
Pechtoldquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja wie wel? De enigen die enigszins leiderschap uitstralen zijn bos en rutte. De rest ziet er uit/gedraagt zich alsof ze nog geen kleuterklas zouden kunnen leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |