abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78711203
Toen ik vanavond ging koken kwam ik erachter dat de ontsteker van mijn gasplaat het niet doet. Normaal hoor je de gastoevoer met daarbij het getik van de ontsteker. Maar bij geen enkele pit werkt de ontsteker, erg vreemd aangezien de keuken pas 3 jaar oud is. Heeft iemand een idee hoe dit kan en nog belangrijker, hoe ik het kan oplossen?

Bedankt!
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:38:53 #2
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_78711782
Heb nog nooit een gasplaat gezien waarvan de ontsteker nog werkt... Lang leve de lucifers
pi_78713511
Als je zelfs geen 'tik' meer hoort ga ik haast denken dat de stekker uit het stopcontact ligt. Die kun je meestal vinden via het keukenkastje onder de gasplaat.
Ze weigeren vaak als het contact vies is, maar dan hoor je ze in ieder geval nog wel tikken, dus vandaar
pi_78713708
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Papabear het volgende:
Als je zelfs geen 'tik' meer hoort ga ik haast denken dat de stekker uit het stopcontact ligt. Die kun je meestal vinden via het keukenkastje onder de gasplaat.
Ze weigeren vaak als het contact vies is, maar dan hoor je ze in ieder geval nog wel tikken, dus vandaar
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Wist eigenlijk niet eens dat dat via een stekker werkt Maar het klopte inderdaad! De ingebouwde wasmachine is eruit gehaald en waarschijnlijk daardoor de stekker los getrokken. Super bedankt!
pi_78714117
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Everlong het volgende:

[..]

Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Wist eigenlijk niet eens dat dat via een stekker werkt Maar het klopte inderdaad! De ingebouwde wasmachine is eruit gehaald en waarschijnlijk daardoor de stekker los getrokken. Super bedankt!
Het kon ook haast niet anders dan zoiets simpels zijn Mooi dat het opgelost is en graag gedaan
pi_78716717
zelfde probleem gehad met tevens dezelfde oplossing...

toen ik mijn eerst gasplaat met ontsteking kocht dat ik btw ook wft waarom zit er een stekker aan...
pi_78729400
Die vonk moet érgens vandaan komen he...
pi_78755806
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef Papabear het volgende:
Die vonk moet érgens vandaan komen he...
ja logisch maar ik dacht dat dat net zo werkte als een electrische aansteker, dus dmv het indrukken... of een batterij oid want zoveel hoeft ie natuurlijk niet te leveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')