Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Wist eigenlijk niet eens dat dat via een stekker werktquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Papabear het volgende:
Als je zelfs geen 'tik' meer hoort ga ik haast denken dat de stekker uit het stopcontact ligt. Die kun je meestal vinden via het keukenkastje onder de gasplaat.
Ze weigeren vaak als het contact vies is, maar dan hoor je ze in ieder geval nog wel tikken, dus vandaar
Het kon ook haast niet anders dan zoiets simpels zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Everlong het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Wist eigenlijk niet eens dat dat via een stekker werktMaar het klopte inderdaad! De ingebouwde wasmachine is eruit gehaald en waarschijnlijk daardoor de stekker los getrokken. Super bedankt!
ja logisch maar ik dacht dat dat net zo werkte als een electrische aansteker, dus dmv het indrukken... of een batterij oid want zoveel hoeft ie natuurlijk niet te leverenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef Papabear het volgende:
Die vonk moet érgens vandaan komen he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |