Ga maar gewoon hard werken en zo, niet iets lichamelijk lichts, ten eerste je valt er van af en ten 2de je krijgt er ook nog geld voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook even buikgriep krijgen ofzo.
20 euroquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Blaxje het volgende:
Ik probeer al tijden twee gerenommeerde kloons terug in handen te krijgen, alleen het mailadres wat ik ervoor gebruikte heb ik verwijderd en kan ik niet meer terugkrijgenHoe kan ik zoiets oplossen?
dat is wel erg weinigquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
1.80-1.82 met minder dan 58 kilo, denk eens na?
Mailen naar forum@fok.nl geloof ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Blaxje het volgende:
Ik probeer al tijden twee gerenommeerde kloons terug in handen te krijgen, alleen het mailadres wat ik ervoor gebruikte heb ik verwijderd en kan ik niet meer terugkrijgenHoe kan ik zoiets oplossen?
en sportenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga maar gewoon hard werken en zo, niet iets lichamelijk lichts, ten eerste je valt er van af en ten 2de je krijgt er ook nog geld voor
Damm, oke ik ben net zo groot en weeg dan net geen 100, oke ik weet het is iets te zwaar maar beter als datquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Nouuu mijn drie verstandskiezen zijn aan het doorkomen en dat doet al genoeg pijn dus misschien liever niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Verstandskies er uit en zorgen dat je een mondholte en keelontsteking krijgt.
Probeer dit wel 2 weken vol te houden.
Wut, Ravi is groter dan ik, hoe kan datquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Netjes.![]()
Nja, stiekem wil ik nog iets afvallen.
Ravi weegt minder dan ik!
OMG!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Z'n weegschaal is vast kapot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wut, Ravi is groter dan ik, hoe kan dat
Iedereen is groter Kev.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, sporten is lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het heeft mij aan 2 kanten anders goed geholpen, maar dat andere doe ik dus ook
Ik ben ook maar 66 kg met 1.80quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
Doe mij maar wat vlees er aan hoor...zachte knuffels![]()
![]()
I_V en die negert.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Blaxje het volgende:
Ravi is gewoon raar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |