Ok, dit neem ik terugquote:
Je had het niet moeten zeggen, nu gaat ze los.quote:
Als een bijstandsuitkering echt een keuze is, dan kun je het beter afschaffen he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven, helemaal met de huiszoekingen. Aangezien daar gewoonweg veel fraude mee wordt gepleegd. Waarom zou je met een wapenvergunning wel iederjaar doorzocht mogen worden maar met een bijstandsuitkering niet? Voor beide kies je
Nog altijd beter dan stemmen op het communistische spoorboekje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef RvLaak het volgende:
In Boxmeer hebben ze blijkbaar een massa-psychose gehad. Vele hebben gestemd op een groepje sprookjesboek aanhangers
Uitstekende gemeentequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef RvLaak het volgende:
In Boxmeer hebben ze blijkbaar een massa-psychose gehad. Vele hebben gestemd op een groepje sprookjesboek aanhangers
Je kan ook kiezen voor geen geld als je zulke principieele bezwaren hebt tegen de huiszoekingenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als een bijstandsuitkering echt een keuze is, dan kun je het beter afschaffen he.
SPquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan stemmen op het communistische spoorboekje.
Van Wilders wint ze niet dus is nu Pechtold aan de beurtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef JuiceJuice het volgende:
Jezus waar is die Kant mee bezig...
Dat heb ik nou met SP stemmers bijvoorbeeld, of GroenLinksers, maar helemaal bij PVDD'ersquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef venomsnake het volgende:
Dat er zoveel debielen in dit land wonen die op de PVV stemmen...
Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |