liever GL D66 VVD dan iets met de PVDAquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat dan wel? De VVD met hun 1984-ideeën?
Dan springt daar meteen een andere bedrijf in dat zich wél aan kan passen ipv janken als een rechtschmensch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Resistor het volgende:
Ik heb medelijden met de autobezitters en mensen die met de auto in de stad moeten zijn en waarvoor geen alternatief is (servicedienst met veel gereedschap en onderdelen).
Ik ben benieuwd wanneer de eerste bedrijven komen met als voorwaarde 'wij leveren geen diensten in het centrum van de stad in verband met de auto-onvriendelijkheid'.
Rechtse frustratie.quote:
Lekker kut voor de landelijke peiling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:44 schreef Jac0bus het volgende:
VVD doet het erg goedAlleen Den Haag een groot verlies. Dat komt uiteraard door de PVV.
Natuurlijk, sorryquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef hooibaal het volgende:
Alles wat sinds de oorlog is verbeterd, hebben we te danken aan de bestuurders van het CDA (en een verdwaalde VVD'er). Alles waar we het niet mee eens zijn, ligt volledig op het conto van de PvdA, ook al waren ze er niet eens bij. Snap dat dan.
En jij denkt dat dat gaat werken? Want in A'dam zijn de VVD maar ook D66 absoluut tegen alles wat met groen en milieu te maken heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef zquing het volgende:
[..]
liever GL D66 VVD dan iets met de PVDA
Welnee, de VVD moet gewoon nóg rechtser worden en nog meer vrijheden overboord kieperen, dan kunnen ze zo de strijd weer aan met de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker kut voor de landelijke peiling.
Ik kan ermee leven, helemaal met de huiszoekingen. Aangezien daar gewoonweg veel fraude mee wordt gepleegd. Waarom zou je met een wapenvergunning wel iederjaar doorzocht mogen worden maar met een bijstandsuitkering niet? Voor beide kies jequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Preventief fouilleren zonder aanleiding, onaangekondigde huisdoorzoekingen bij bijstandsgezinnen, van dat soort dingen is de VVD in Amsterdam allemaal gróót voorstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |