Nou dat wordt nog leuk straks op vakantie, enkele weken lang...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef pasopikbijt het volgende:
de hooizolder![]()
![]()
heb het ook een keer in een tent gedaan, de volgende ochtend keek onze buurman ons met een grote brede grijns aan. Misschien toch iets te veel geluid gemaakt hihi
hoe oud zijn de meisjes waarjij op past?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef cherry91 het volgende:
Op de bank tijdens het oppassen, als je niet weet wanneer ze terugkomen
Haha nee dat doen ze niet, als ze wat willen drinken doen ze bovenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:14 schreef MutedFaith het volgende:
Of wanneer de koters beneden staan voor een glaasje water en opeens recht in de behaarde aars van je vriendje kijken?
En dat viel absoluut niet op;p?quote:
Oh, je had echt een big fucking problem als je dat bij mij zou flikken tijdens het oppassen. Snap uberhaupt niet waarom mensen het goed vinden dat de oppas bezoek ontvangt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef cherry91 het volgende:
Op de bank tijdens het oppassen, als je niet weet wanneer ze terugkomen
spannend toch, moet je wel de mond dicht houden want anders komt er teveel geluid uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
En dat viel absoluut niet op;p?
De hunkemöller waar ik kom is niet zo groot,
en de vrouwtjes staan je altijd in de gaten te houden;(
ons zwembad, jij hebt zeker veel doekoe¤$quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:57 schreef Chivez het volgende:
Op de bank en op de trapIn de zomer in ons zwembad
Big problem?? Moet je wel betrapt worden..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Oh, je had echt een big fucking problem als je dat bij mij zou flikken tijdens het oppassen. Snap uberhaupt niet waarom mensen het goed vinden dat de oppas bezoek ontvangt.
Waar vind ik zulke dates?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Big problem?? Moet je wel betrapt worden..
Ten 2e, we werden samen uitgenodigd om op te passen..
En ze zeiden als je de troep maar opruimt (voor dat we op kwamen passen)
Zijn toch allemaal tiener geweest
Wat waar vind ik zulke dates?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Waar vind ik zulke dates?
Kzou het nog steeds een keer midden in de duinen willen doen!
Ook nog een kans om een lekkere MILF te scorenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
waar oppasoudertjes een jongen & een meisje uitnodigen om op de kids te passen
Als je dan niet snapt dat daar een camera in de woonkamer staat, om de uitgezakte ouders een verzetje te bieden, weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
waar oppasoudertjes een jongen & een meisje uitnodigen om op de kids te passen
En??quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Luxuria het volgende:
Op kantoor
De gedachte maakt het extra geil, en doe het op/tegen het bureau op de bureaustoel en verzin maar wat nog meer.
Nee, het was niet op mijn eigen werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En??
Heb je je omhoog weten te neuken?
nee joh op de kopieeraparaat gewoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Luxuria het volgende:
Op kantoor
De gedachte maakt het extra geil, en doe het op/tegen het bureau, op de bureaustoel enz enz
en dan wat kopietjes makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
nee joh op de kopieeraparaat gewoon
Pff dat lijkt me echt veel te warm. Maargoed ik ben sowieso niet zo'n fan van sauna's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
ik heb nog maar een keer seks buiten het bed gehad maar nog steeds op de slaapkamer dus ik heb nog geen favoriet plekje![]()
maar de sauna lijkt mij wel een leuke en fijne plek, zoenen vond/vind ik daar ook veel fijner
als je rustig passievol seks hebt lijkt het me echt geil maar je moet er niet als een konijn bezig gaan want dan is het inderdaad te warm en ga je volgens mij zo knock out xDquote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
Pff dat lijkt me echt veel te warm. Maargoed ik ben sowieso niet zo'n fan van sauna's.
Het is gelukkig al bijna weer zomer, dat verhoogt natuurlijk wel lichtelijk het aantal mogelijkheden^^!
Ja, dan moet je wel eerst betrapt worden, maar ik vind het eigenlijk überhaupt tamelijk belachelijk dat je het doet in de huiskamer van je oppasadres...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Big problem?? Moet je wel betrapt worden..
Ten 2e, we werden samen uitgenodigd om op te passen..
En ze zeiden als je de troep maar opruimt (voor dat we op kwamen passen)
Zijn toch allemaal tiener geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |