Dat zag ik, maar ik voeg daar die andere samenstelling aan toe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging over de mogelijke coalitie tussen VVD-D66-GL-PVDA.
Niet in een coalitie met CDA en VVD. Met 1 van die 2 is dat wel te doen maar met beiden hebben ze niks in te brengen.quote:
of mensen die er voor zorgen dat ze niet wegwaait.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We staan allemaal achter Agnes." Nou, dat zullen dan wel smalle mensen zijn.....
Waar dan 3 a 4 partijen achter moeten staan...wat maakt het dan uit welke van die partijen je stemt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Halcon het volgende:
Het 25-punten plan. Waar hebben we dat eerder gehoord?
Geestelijke ziekte ofzoiets een linkse coalitie wat een droomwereldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jan Marijnissen was een tijd ziek geweest.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of mensen die er voor zorgen dat ze niet wegwaait.
Precies, geen Christenen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef JohnDDD het volgende:
PvdA-VVD-D66-GL met steun van PvdD lijkt me heel realistisch, aangezien niemand met de PVV wil regeren, CDA en PvdA niet elkaar willen regeren, en ik CDA en GL niet samen zie regeren.
Zou wel heel goed zijn voor Nederland. Een liberaal, laïcistisch, open en tolerant Nederland. Zal zorgen voor verruiming winkelopeningstijden, bijv.
*grin*quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We staan allemaal achter Agnes." Nou, dat zullen dan wel smalle mensen zijn.....
We moeten de NOS en RTL attenderen op dit forum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Horloge het volgende:
Bij de volgende verkiezingen op 9 juni ook Fok! replies die geanalyseerd gaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |