31% links.quote:
LOLquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Horloge het volgende:
Borisz, JE BENT DE LUL!
http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/op_naar_de_stembus/
Zie update 22.05![]()
quote:@jaapstronks: Pechtold was trouwens al bijna zijn stem kwijt. Grappig, hij was mijn stem ook al kwijt.
Heel dat mannetje klopt niet. Met dat suggestieve toontje van 'm.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Desmonkey het volgende:
Er klopt iets niet aan Ferry. En dat komt meer door zijn toupetkleurtje.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Horloge het volgende:
Borisz, JE BENT DE LUL!
http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/op_naar_de_stembus/
Zie update 22.05![]()
Conclusie: geen reële coalitie is nu mogelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Halcon het volgende:
Mogelijke coalities is al wat interessanter dan die andere prietpraat.
Alsjeblieft niet.quote:
oh boehoehoetjes!quote:
Ze benoemen toch alle opties en laten zien dat geen enkele optie echt logisch of eenvoudig is?quote:
Gelukkig gaat het hier om gemeenteraadsverkiezingen en niet de landelijke. Kan nog een hoop veranderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Breekfast het volgende:
Conclusie: coalitievorming is onmogelijk met deze zetelverdeling
Uiteraard, want stel je voor dat ze iets rechtsigs zouden noemenquote:
Het gaat om dat toontje van Mingele en zijn advies aan Bos en Balkenende.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze benoemen toch alle opties en laten zien dat geen enkele optie echt logisch of eenvoudig is?
Is dat een links of rechts feestje?
Ja maar, de VVD is links hoor... Tenminste, als ze bij de PO in beeld komen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh boehoehoetjes!
Van Baalen was anders net lang in beeld en de VVD kwam vaak voor in de mogelijk coalities. Jankbal.
Dat word je vanzelf wel in Almere.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
Jeetje, Jorritsma is wel dun geworden zeg.
balkenende had dat toch weer terug genomen dat CDA niet met pvda wou hij vond het alleen wat ongeloofwaardig maar niet uitsluitbaarquote:
mssn dat hamer daar gewoond heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Desmonkey het volgende:
Da's geen onderkin bij jorritsma maar een heel kippenhok.
Denk dat het best goed komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Halcon het volgende:
25% PVV. Dat valt tegen. Jorritsma is al geirriteerd.
ik zie de SP helemaal niet in de regering zittenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef eriksd het volgende:
Ik zie D66 en SP niet samen in een regering zitten.
Jawel. Statistisch gezien is dat wel significant, lijkt me.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
10 procent van de stembureaus geteld daar. Dat zegt toch geen flikker.
quote:PsychoCes Beste mevr. #Jorritsma, het kan ook "te" mager... Douw er eens een lekkere frikadel in.... of een broodje #bakpao ofzo.. half a minute ago from Seesmic
Technisch gezien is SD sneller. Maar schilt maar 2 seconde ofzo. Is altijd leuk met voetbal, dan hoor je de buurman 2 sec van tevoren juichen en dan pas zie je op jou scherm dat er wordt gescoord. Gaat nog leuk worden met het WK nu zo'n 50% van Nederland HD tv heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Amos_ het volgende:
Zien mensen het in SD sneller op beeld dan ik op HD ofzo?
Is de SD uitzending er sneller dan de HD?
In theorie mogelijk... Bos zei over Paars dat dit zo goed werkte omdat je wist waar je het met elkaar grondig oneens bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |