Prettige onderbreking.quote:
Net zweepslagen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Die geluidjes!
Van Anton Noordermeer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die blonde, das wel een mooie, al weet ik niet waar ik haar van ken
Almere als één na laatste, Den Haag als laatste?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Almere komt zeker toevallig als allerlaatste rond 00:00 binnen
Hahahahaha, goed opgemerktquote:
Of nog later.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Almere komt zeker toevallig als allerlaatste rond 00:00 binnen
Die is leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Of deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Of moet zingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is leuk! Leukste vrouwelijke presentatrice als ze niet hoeft te autocueën.
Ja, dat ookquote:
quote:
Neuh die ztten bij mij, daar ben ik net dus geweest en ga ik morgen weer heenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de katten op schoot maken het gezin compleet?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh die ztten bij mij, daar ben ik net dus geweest en ga ik morgen weer heen
Mijn oude buurman?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; even gewoon brutaal hoor, maar heb je nog iets gehoord van die stap-kennis van vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./soapIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |