Je hebt Agnes Kant hiervoor gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef YazooW het volgende:
Kan aan mij liggen enzo...
Maar die Halsema wordt met de dag lekkerder.
Jawel, je hebt altijd baas boven baas, maar de partij van Thieme is nog een tikje ergerlijker dan de partij van Femke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef RvLaak het volgende:Wat dat betreft, is Marianne Thieme wel net iets beter
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef YazooW het volgende:
Zie ik daar nou de baron van bassie en adriaan achter Rita staan?
ze moet nog gaan uitkijken dat ze het er niet te dik bovenop legt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Goed zeg, van Halsema, dat ze ook even wat groter durft te denken dan slechts d'r eigen partij, kijkend naar Nederland etc. Zorgen uitspreken over mogelijke coalities. Die wordt steeds meer staatsvrouw.
Tijd dat ze overstapt naar D66.
Reactie van die NOS-kerel: "Je moet wel kiezers hebben he"quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Arcee het volgende:
Verdonk: "Er is heel veel resultaat"
Ja, mensen uit TON zetten.:')
Het is dat het qua aantallen niet echt wil maar GL/D66/VVD zie ik wel zitten. De SP is over 4 of 5 jaar weer een splinterpartij vrees ik voor ze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef eriksd het volgende:
Altijd hoop ik op een liberale coalitie, maar op het moment dat ik GL zie samen met de SP ben ik geneigd weer lekker over rechts te gaan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, je hebt altijd baas boven baas, maar de partij van Thieme is nog een tikje ergerlijker dan de partij van Femke.
Drommels!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef YazooW het volgende:
Zie ik daar nou de baron van bassie en adriaan achter Rita staan?
En ze reden nog wel de hele dag met hun luidsprekerautootje rondquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef DJKoster het volgende:
http://verkiezingen2010.enschede.nl/00003/
Mijn stadje begint lekker door te tellen..
Voorlopig nog een zwaar verlies voor de PvdA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |