quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:44 schreef nijnja het volgende:
Van wie krijg ik een kusje op mijn oog?
Vandaag partijtje gedaan. Ik kopte een bal in het doel. Wilde ik het daarna nog een keer doen, kreeg ik van een tegenstander (normaal teamgenoot) een elleboog in mijn oogquote:
Ja ben bezig maar deze week weer gee ntijd enzo en dan voel ik me 1003890 keer dikker.quote:
Ik zeg niet dat ik dik ben, ik vind mijn buikje gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar een beetje hard wel hmhm. Mark is hard maar ook zacht.En waarom? Jij bent helemaal niet dik, jij bent gewoon mooi slank!
Hm ja dat kan. Maar ik vind dat echt wel meevallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ben bezig maar deze week weer gee ntijd enzo en dan voel ik me 1003890 keer dikker.
[..]
Ik zeg niet dat ik dik ben, ik vind mijn buikje gewoon niet mooi.
quote:
Ja true maar jij weet mijn lichaam ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hm ja dat kan. Maar ik vind dat echt wel meevallen.Maar goed, voor jezelf lijkt het meestal toch meer dan voor anderen.
Ja, Landgraaf is ook onder in Limburg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Whuuuuut bijna 4,5 uur met de trein om in Landgraaf te komen
Dat is zeker niet fijn dansenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wowww ik kreeg net een rilling door een pijnscheut in mijn knie. Beter doettie normaal vrijdag. Heb geen zin om 7 uur lang met pijn te dansen.
[..]
Ja true maar jij weet mijn lichaam ook niet.
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Landgraaf is ook onder in Limburg.
Nee, maar zoals ik op foto's kan beoordelen bedoel ik hm.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wowww ik kreeg net een rilling door een pijnscheut in mijn knie. Beter doettie normaal vrijdag. Heb geen zin om 7 uur lang met pijn te dansen.
[..]
Ja true maar jij weet mijn lichaam ook niet.
Jamaar dat zijn oude foto's.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik op foto's kan beoordelen bedoel ik hm.
Ik wil geen seks in mijn oogquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
Seks werkt goed tegen pijn.
Nee vet kut, kreeg het ineens tijdens m'n presentatie maar ik sanp niet dat het ineens terug is want heb niks raars gedaan en GODVERDOMME KUT. Kuttyfusteringknieën. Doe godverdomme normaal. Kon daarstraks ook niet normaal fietsen en zakte ook half in elkaar tijdens die presentatie.quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij best wel dezelfde bouw.
Dat is zeker pijnlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee vet kut, kreeg het ineens tijdens m'n presentatie maar ik sanp niet dat het ineens terug is want heb niks raars gedaan en GODVERDOMME KUT. Kuttyfusteringknieën. Doe godverdomme normaal. Kon daarstraks ook niet normaal fietsen en zakte ook half in elkaar tijdens die presentatie.
Gelukkig maarquote:
Neequote:
Dat altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ahw jammer, maar wel gezellig neem ik aan
Kusje op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij willen ze ook wel eens vervelend doen
Dat kost me wel veel moeite, daar kan het wel aan liggen, hier gelukkig niet zo vaak last vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kusje op.
Bij mij was het net over. Maar denk omdat het komt dat ik deze week nog niet gesport heb ofzo. En vorige keer geen knie-oefeningen gedaan in sportschool omdat ik geen tijd meer had. Dus ga vrijdagmiddag wel even knieën doen alleen zodat ik niet heel moe ben en nog wel de hele nacht kan dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |