Ja, ik heb een leren string thuis liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Al die passieve aversie met leren pakjes hier... Ik wed dat jullie ook daadwerkelijk leren kledingstukken hebben - en dan bedoel ik niet een riem, jas, pet of whatever.
Is niet erg. Vind het fijn dat jij er tenminste eerlijk over bent, net zoals ik. Ik heb namelijk niet een leren kledingstuk, alleen een riemquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb een leren string thuis liggen.
Schoenen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Al die passieve aversie met leren pakjes hier... Ik wed dat jullie ook daadwerkelijk leren kledingstukken hebben - en dan bedoel ik niet een riem, jas, pet of whatever.
Voor Mark of voor jou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb een leren string thuis liggen.
Ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet erg. Vind het fijn dat jij er tenminste eerlijk over bent, net zoals ik. Ik heb namelijk niet een leren kledingstuk, alleen een riem.
Het maakt Mark zeker wel heet? Als jij loopt te paraderen in een lederen string!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het maakt Mark zeker wel heet? Als jij loopt te paraderen in een lederen string!
quote:
Allemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja landelijke peiligen zijn om te huilen.
Officieel ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb jij hem niet. Officieel gezien.
posten!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb een foto gevonden van het perfecte lichaam.
Vraag even of Ravi zijn kleding de volgende keer aanhoudt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Tijgertje. het volgende:
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Tijgertje. het volgende:
oehhh wowquote:
en dat, persoonlijke voorkeur.quote:
Ik zocht niet. Kwam het tegen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Yes please.
Waar zocht je trouwens op?
quote:
Eens met Lauquote:
Subtielquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft wel een lekker kinderkutje.
-_-' x 4754365475463quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder het gezicht is leeftijd schatten wel heel erg moeilijk
Ik gok dat ze minstens 65 is zo te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder het gezicht is leeftijd schatten wel heel erg moeilijk
Vind ik ook, maar ook niet te hard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, een vrouw moet zacht zijn toch? Mannen mogen hard zijn.
Trainen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ook niet te hard.
En mijn buikje mag wel weg.
Nee, dat niet, maar een beetje hard wel hmhm. Mark is hard maar ook zacht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ook niet te hard.
En mijn buikje mag wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |