Je draait de cijfertjes om.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:40 schreef Gras_eter het volgende:
Voor die prijs heb je ook een reepje van 1 GB
Oorverdovende stilte van de kant van Gras-eter. Dacht ik al.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef div-er het volgende:
[..]
Je draait de cijfertjes om.
Mocht jij dezelfde specs 1gb vinden, nieuw, voor 14 euro, post dan hier je bewijs en dan laat ik mijn prijs vallen. De eerste die zich hierna meldt en kan aantonen dat hij de module NU kan gebruiken krijgt deze gratis. Geldig tot 2 weken na deze posting!
Maar dat ik misschien te duur ben, zou kunnen. Mijn prijs is incl. porto en BTW. Bovendien staat het iedereen vrij om te bieden.
Sorry kabouter1986, dat klopt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef kabouter1986 het volgende:
Goed jij wilde een link.
3 keer dit reepje voor 15 euro. Ook 2e hands.
http://tweakers.net/aanbo(...)2700-ddr-sodimm.html
En daarop zei ik:quote:Voor die prijs heb je ook een reepje van 1 GB
Dus, wat jij laat zien is dat er 2e hands aanbieders zijn die goedkoper zijn dan ik, maar ik sta open voor biedingen.quote:...
Mocht jij dezelfde specs 1gb vinden, nieuw, voor 14 euro, post dan hier je bewijs en dan laat ik mijn prijs vallen.
Ow het was meer dat het topic mij verder niet boeide en er verder nooit meer gekeken hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:11 schreef div-er het volgende:
[..]
Oorverdovende stilte van de kant van Gras-eter. Dacht ik al.![]()
Toch even een schupke!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |