Ah, toch dat andere rood dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
Haha, ben ik zelfs niet!
Maar ik heb nu dus een rode armband teruggevonden!
Heb ook een hekel aan nagellak, gaat krassen en bladderen, niks voor mij! :p
Ik ben ook wel benieuwd. Het zou een akelige, maar interessante testcase zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er echt gaat gebeuren als zo'n PVV de grootste wordt in Almere ofzo. Het is lokaal, dus ze kunnen dan vrij gefocused hun ideeën uitvoeren. Ben benieuwd hoe realistisch dat gaat worden.
PVV zit in café de Hollandse Kluisquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er echt gaat gebeuren als zo'n PVV de grootste wordt in Almere ofzo. Het is lokaal, dus ze kunnen dan vrij gefocused hun ideeën uitvoeren. Ben benieuwd hoe realistisch dat gaat worden.
Toen ik klein was wilde ik altijd die rode bessen proeven. Maar na 1 hap vertrok ik altijd van de zure smaak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Mmmmmm, heb nu wel trek in al die lekker uitziende vruchtenEigen schuld
LALALALALALALA geen last van de buitenwereld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
PVV zit in café de Hollandse Kluis. Typische naam.
Heb het gezegd! Maar er komt nog niks naar me toevliegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
@LieLie: zeg het volgende:
Heilige Anthonius, beste vrind, maak dat ik mijn rode oorbellen vind.
Klinkt gek, maar werkt voor alle geloven.
Daarom zijn ze ook heel geschikt om een felrode, friszure coulis van te maken, om te serveren bij een zoete, romig mousse. Fijn contrast!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik klein was wilde ik altijd die rode bessen proeven. Maar na 1 hap vertrok ik altijd van de zure smaak.
Voor het eerst in m'n leven heb ik daarop gestemd vandaag.quote:
Het kan even duren. Net als wanneer je niet op een naam kan komen. Maar je vindt ze geheid!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb het gezegd! Maar er komt nog niks naar me toevliegenZal zo nog een laatste rondje maken!
Trusten SOL!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga lekker te bed zo, ik zit er even doorheen. moeilijke tijd blijft dit.
Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt SOL.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Onder de wol dan! -x-quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Tel je zegeningen! Je hebt al wat gevonden en de rest komt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik heb wel een paar sokken en een boek teruggevonden, maar nog geen oorbellen!
voor SOL
Mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
Deze heb ik teruggevonden! Zelf gemaakt ook en kwijt dus![]()
Maar niet alles wat ik gemaakt heb is over naar dit huis geloof ik.. maar eens orde op zaken stellen!
[ afbeelding ]
Een rode armband, je komt al dichterbij!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tel je zegeningen! Je hebt al wat gevonden en de rest komt.
Twitter Laggard meldt zichquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wel leuk om al die sociale media te zien. Iedereen lachtte me uit toen ik tijden geleden al op Twitter te vinden was.![]()
Ben gewoon een early adopter.
Hey, die curve ken ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wel leuk om al die sociale media te zien. Iedereen lachtte me uit toen ik tijden geleden al op Twitter te vinden was.![]()
Ben gewoon een early adopter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef minilot het volgende:
Hee, een exitpoll onder 4700 Twitteraars - grootste partijen, D66 en GroenLinks. Fijn.Go Twitterende medemens!
Crossing the Chasmquote:
ja, terwijl de standpunten van de meeste partijen niet wezenlijk veranderd. Ofwel: we doen maar wat... Snap ook nooit dat mensen het ene jaar op de SP kunnen stemmen en dan een paar jaar later PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff. Die peilingen voor PVV.
Verdere verbazingen: Groen Links op 12 zetelsChristenunie 1 zetel erbij
D66 van 3 naar 15
Altijd vreemd, die fluctuaties.
Het rijmt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, terwijl de standpunten van de meeste partijen niet wezenlijk veranderd. Ofwel: we doen maar wat... Snap ook nooit dat mensen het ene jaar op de SP kunnen stemmen en dan een paar jaar later PVV
Rokjes Steer, rokjes.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff. Die peilingen voor PVV.
Verdere verbazingen: Groen Links op 12 zetelsChristenunie 1 zetel erbij
D66 van 3 naar 15
Altijd vreemd, die fluctuaties.
SP en PVV verschillen niet zoveel van elkaar. Alleen integratie is erg wisselend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, terwijl de standpunten van de meeste partijen niet wezenlijk veranderd. Ofwel: we doen maar wat... Snap ook nooit dat mensen het ene jaar op de SP kunnen stemmen en dan een paar jaar later PVV
Ja, las ergens: "Onthouden mensen: je gemeente ligt niet in Uruzgan"quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Vork het volgende:
Ik baal er een beetje van dat het kabinet nu uit elkaar is geknapt. Het stemgedrag voor de lokale politiek wordt nu dus zwaar beïnvloed door landelijke thema's. Met andere woorden, men stemt vandaag helemaal niet lokaal, maar landelijk en dan moeten we met deze landelijke keuze de lokale politiek herinrichten. Bedankt media nog daarvoor. Ik hoop maar dat men realiseert wat hun keuze betekent voor de eigen situatie in de buurt, want een landelijke partij kan er lokaal nog wel eens hele aparte standpunten op nahouden.
JIJ IK WIJ SP!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef Rtificial het volgende:
'SP heeft toch van die blije reclamespotjes?
* Rtificial denkt even na, zingt "zeg NEE tegen SP" en gooit z'n handen in de lucht.
Zoiets toch?
Totaal met je oneens. Mensbeeld van beide partijen ligt echt mijlenver uit elkaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
SP en PVV verschillen niet zoveel van elkaar.
Maar nu weer op tv, de gemeentelraadsverkiezingen nota bene. Volgens mij gaat het al 30 van de 35 minuten over de landelijke verkiezingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, las ergens: "Onthouden mensen: je gemeente ligt niet in Uruzgan"
En dat is natuurlijk ook zo.
Pa is in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten. Morgen isotopen erin spuiten en een diagnose stellen. In het ergste geval een verstopte kransslagader die gebypasst of gedottert moet worden. Heel vervelend allemaal. Slechte week voor de CUL SC.quote:
zou je niet even een cd kunnen branden met : 'rood' van marco B.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik heb wel een paar sokken en een boek teruggevonden, maar nog geen oorbellen!
voor SOL
Maar bij stemmingen van de moties stemmen ze 85% hetzelfde.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Totaal met je oneens. Mensbeeld van beide partijen ligt echt mijlenver uit elkaar.
Ik heb geprobeerd lokaal te kiezen, maar elke partij heeft hetzelfde, onrealistische programma.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Vork het volgende:
Ik baal er een beetje van dat het kabinet nu uit elkaar is geknapt. Het stemgedrag voor de lokale politiek wordt nu dus zwaar beïnvloed door landelijke thema's. Met andere woorden, men stemt vandaag helemaal niet lokaal, maar landelijk en dan moeten we met deze landelijke keuze de lokale politiek herinrichten. Bedankt media nog daarvoor. Ik hoop maar dat men realiseert wat hun keuze betekent voor de eigen situatie in de buurt, want een landelijke partij kan er lokaal nog wel eens hele aparte standpunten op nahouden.
Ja, maar hier in een kleine gemeente wachten alle partijen samen, dus dan wil je toch een beetje bij elkaar horen als partij :pquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Crossing the Chasm
Oh en LieLie, zie net op TV bij een rode bijeenkomst dat echt niemand daar in het rood is, op een verdwaalde rode stropdas na.Dus geen paniek.
Sterkte Steer!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pa is in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten. Morgen isotopen erin spuiten en een diagnose stellen. In het ergste geval een verstopte kransslagader die gebypasst of gedottert moet worden. Heel vervelend allemaal. Slechte week voor de CUL SC.
Maar ik wacht rustig de diagnose af.
Dat vind ik echt veel minder relevant en zegt me weinig zo lang ze beide oppositie zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar bij stemmingen van de moties stemmen ze 85% hetzelfde.
Dat is een heel goede!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, las ergens: "Onthouden mensen: je gemeente ligt niet in Uruzgan"
En dat is natuurlijk ook zo.
Onze viermans D66-afdeling wil koopzondag doorduwen in ons kleine dorp. Tof, en ik duim ervoor, maar volstrekt onrealistisch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geprobeerd lokaal te kiezen, maar elke partij heeft hetzelfde, onrealistische programma.
Van alles doen, zonder dat de lokale belastingen omhoog gaan, m'n eh neus!
In mijn gemeente is het beleid vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veel minder relevant en zegt me weinig zo lang ze beide oppositie zijn.
Als ze beleid gaan maken is het verschil echt ontzettend groot.
Ik vind 'Hollandse kluis' eigenlijk een veel toepasselijkere naam voor die 'partij' dan dat ze durven te beweren voor vrijheid te zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
Ja, wat een domme plek! Een locatie met zo'n naam kies je dan toch niet uit als partij voor de vrijheid? #domdus
Communistische partijen zijn erg afhankelijk van Hun Sterke Leider.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
En bedankt met je gedram Agnes.
Je hebt het voor elkaar gekregen de partij meer dan te halveren.
Agnes is altijd boos, daar zit dr fout.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Hihi, ja dat is waar! Maar dan moet je dat zelf natuurlijk niet uitkiezen, imago-technischquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind 'Hollandse kluis' eigenlijk een veel toepasselijkere naam voor die 'partij' dan dat ze durven te beweren voor vrijheid te zijn
Je klinkt wel erg populistisch met dit soort uitspraken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
In mijn gemeente is het beleid vriendjespolitiek.
Wie genoeg geld in het parkeerfonds stort, krijgt een bouwvergunning.
Groen Links is voortgekomen uit o.a. de CPN, SP niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Communistische partijen zijn erg afhankelijk van Hun Sterke Leider.
Met Mao duurde het wel iets langer.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Communistische partijen zijn erg afhankelijk van Hun Sterke Leider.
Ik denk dat het d'r kapsel isquote:
Yupquote:
Eensch.. Als ze eens wat relaxter zou zijn ging het al 10 keer beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Agnes is altijd boos, daar zit dr fout.
Maoïsme is ook communismequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Groen Links is voortgekomen uit o.a. de CPN, SP niet.
Ik vond Marijnissen vandaag erg positief bij DWDD, door aan te geven dat Agnes Kant er wel komt, maar jaren nodig heeft. Ik heb helaas geen jaren de tijd. Landelijk ga ik ook waarschijnlijk niet op haar stemmen, maar wel op haar partij. Lokaal gezien zullen ze niet veel groeien danwel krimpen en dat is eigenlijk niet heel erg ongunstig. Het hangt er gewoon vanaf waar en hoe ze gaan scoren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind het heel erg dat ik in zo'n gemeente woon ja. Maar mijn oom werd erdoor gedupeerd als kleine zelfstandige en het werd aan de kaak gesteld in de plaatselijke krant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je klinkt wel erg populistisch met dit soort uitspraken.
Doet mij denken aan een partij die ook erg van dit soort insinuerende one-liners is..
Hey, dat zegt m'n psych ook altijd tegen mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eensch.. Als ze eens wat relaxter zou zijn ging het al 10 keer beter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maoïsme is ook communisme
Maar dan kleiner en geler.
Ik ook. Aan de andere kant: de LPF was ooit ook zo groot. Maar dat was wel met een dode Pim Fortuyn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje overdonderd door de hoeveelhied zetels die de PVV zou krijgen als Nederland nu kiest...
Misschien moet je lijsttrekker worden danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, dat zegt m'n psych ook altijd tegen mij.
Ha! Die gaat op m'n lijstje 'things to do before I die'quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je lijsttrekker worden dan
Ja dat ging toen ook zo geweldig. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die toen op de LPF hebben gestemd straks op Wilders gaan stemmen. En of we die mensen niet op een of andere manier hun stemrecht kunnen ontnemen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook. Aan de andere kant: de LPF was ooit ook zo groot. Maar dat was wel met een dode Pim Fortuyn.
Niet de grootste in ieder geval, dat is een meevaller. En mij verbaasd het allang niet meer, ik heb de gemiddelde Nederlander allang niet meer zo hoog zitten als zo'n 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje overdonderd door de hoeveelhied zetels die de PVV zou krijgen als Nederland nu kiest...
Mwah. Ook zij hebben rechten uiteraard. De mensen zijn voornamelijk erg teleurgesteld, boos en ook een beetje bang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dat ging toen ook zo geweldig. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die toen op de LPF hebben gestemd straks op Wilders gaan stemmen. En of we die mensen niet op een of andere manier hun stemrecht kunnen ontnemen.
Laten we hopen dat er geen gek is die Wilders ombrengtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook. Aan de andere kant: de LPF was ooit ook zo groot. Maar dat was wel met een dode Pim Fortuyn.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
Een betere samenleving begint bij huis, en niet bij de Hollandsche Kluis!
Daarom blijf ik stemmen. Al is het op de minst slechte.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
Een betere samenleving begint bij huis, en niet bij de Hollandsche Kluis!
hoho! Dat zijn mensen die zeggen te zullen gaan stemmen, maar dat anders ook al niet deden. Dus wie weet blijven ze uiteindelijk toch braaf thuisquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff. PVV wint aan nieuwkomers (40%).
Ja, maar zijn dat niet dezelfde nieuwkomers die allicht de vorige keer niet meer hebben gestemd, maar dáárvoor nog vrolijk maatchappelijk teleurgesteld achter de LPF aanliepen? Of zijn het de mensen die de vorige keer niet mochten stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff. PVV wint aan nieuwkomers (40%).
Zeg, je moet toch ergens duidelijkheid kunnen krijgen?? Wat een idioterie zeg die hele gang van zaken betreffende je studie en stagequote:
Amenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh god, kom er nu achter dat de CU ook nog mee doet in onze gemeente![]()
Het kunnen ook nog alle 18,19 jarigen zijn en zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Vork het volgende:
Ja, maar zijn dat niet dezelfde nieuwkomers die allicht de vorige keer niet meer hebben gestemd, maar dáárvoor nog vrolijk maatchappelijk teleurgesteld achter de LPF aanliepen? Of zijn het de mensen die de vorige keer niet mochten stemmen?
Zeg dat! Heb gister mijn SLB'er gevraagd, die zei: vraag de stagecoördinator maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg, je moet toch ergens duidelijkheid kunnen krijgen?? Wat een idioterie zeg die hele gang van zaken betreffende je studie en stage
Welke partij is dat Golfer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je klinkt wel erg populistisch met dit soort uitspraken.
Doet mij denken aan een partij die ook erg van dit soort insinuerende one-liners is..
quote:
Ik ga zo naar het gemeentehuis. Biertje drinken op kosten van de belastingbetalerquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
Borisz en LieLie, voor jullie was dit wel een spannende dag natuurlijk! Hoe vonden/vinden jullie het?
Nou moe!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Zeg dat! Heb gister mijn SLB'er gevraagd, die zei: vraag de stagecoördinator maar.
Krijg ik net een mail van de stagecoördinator: daar heb je nou een slb'er voor..
Deed je zelf voor het eerst mee? En en en, hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het gemeentehuis. Biertje drinken op kosten van de belastingbetaler. Heb er wel zin in.
Je bent door de ballotage!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
Nu lekker verkiezing-TV kijken! O en wij krijgen waarschijnlijk twee lieve Franse zussemeiden in huis.
quote:
YES!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent door de ballotage!
Dus nu kunnen de naaktfoto's weer aan de muur, de handboeien uit de kast, het vloerkleed weer van het pentagram op de grond af en de martel attributen weer op tafel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
borisz! Je bent op tv met twitter!.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
YES!![]()
Ik ga ook meteen even een kat levend villen en zijn warme bloed drinken. Om het te vieren!
Noem je dat vrouwen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn het allemaal vrouwen aan het hoofd in de partijen tegenwoordig? Kwam een heel rijtje langs net
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
Noem je dat vrouwen?
Mark Rutte is de enige vrouw die daar rondloopt
wat een mislukte opmerking weer....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
YES!![]()
Ik ga ook meteen even een kat levend villen en zijn warme bloed drinken. Om het te vieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Even dit leuke verhaal delen hoor! Je hoeft het niet te lezen, maar ik moest lachen om zoveel creativiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only in....
![]()
Arty was kéurig! Hij werd zelfs een soort van plaatsvervangend enthousiast! (Ik denk dat hij dacht: die worden vanzélf 18quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ha Dude, dat is leuk, zeg! Dus Arty heeft zich gedragen? Hoe oud zijn de dames?
Even dit leuke verhaal delen hoor! Je hoeft het niet te lezen, maar ik moest lachen om zoveel creativiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat heel veel mensen achteraf baalden dat ze er zelf niet aan hadden gedachtquote:
dat sla jij er wel uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Arty was kéurig! Hij werd zelfs een soort van plaatsvervangend enthousiast! (Ik denk dat hij dacht: die worden vanzélf 18)
Deze dames zijn negen en.... jonger (ik weet niet hoe oud het jongste zusje is. Ik denk een jaar of zeven). Het is nog niet helemaal zeker, maar de mevrouw hier, zag in het duo wel een ideale match met ons. Nu nog even kijken of ze daadwerkelijk samen kunnen komen (doorgaans plaatsen ze geen zusjes bij elkaar, omdat het juist vaak goed is als de kinderen even loskomen van hun gezinssituatie, maar deze twee lijken elkaar niet in de weg te zitten. De dame van vanavond kende ze toevallig al. De meiden zijn vorig jaar ook in Nederland geweest. Die twee gastgezinnen doen nu niet meer mee.)
Oudste meisje schijnt een lief, makkelijk poppie te zijn. De jongste is wat bars en gesloten. Die mag hier dus lekker in een warm sopje gaarkoken tot ze zelf (eventueel) besluit uit haar schulp te komen. Ons maakt het niet uit. Lekker dwarsig zijn kan ook een uitlaatklep zijn, denk ik zo maar.
Even dit leuke verhaal delen hoor! Je hoeft het niet te lezen, maar ik moest lachen om zoveel creativiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen achteraf baalden dat ze er zelf niet aan hadden gedachtMaar ja, dat werkt zo met heel veel dingen waar je rijk van kan worden natuurlijk.
Even dit leuke verhaal delen hoor! Je hoeft het niet te lezen, maar ik moest lachen om zoveel creativiteit.Dat verhaal van met een koelkast liften of een rode paperclip ruilen vond ik leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Dude ff kort want ik heb het gemist: dit zijn buitenlandse kinderen in moeilijke gezinssituaties die even het land uit gaan voor vakantie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Arty was kéurig! Hij werd zelfs een soort van plaatsvervangend enthousiast! (Ik denk dat hij dacht: die worden vanzélf 18)
Deze dames zijn negen en.... jonger (ik weet niet hoe oud het jongste zusje is. Ik denk een jaar of zeven). Het is nog niet helemaal zeker, maar de mevrouw hier, zag in het duo wel een ideale match met ons. Nu nog even kijken of ze daadwerkelijk samen kunnen komen (doorgaans plaatsen ze geen zusjes bij elkaar, omdat het juist vaak goed is als de kinderen even loskomen van hun gezinssituatie, maar deze twee lijken elkaar niet in de weg te zitten. De dame van vanavond kende ze toevallig al. De meiden zijn vorig jaar ook in Nederland geweest. Die twee gastgezinnen doen nu niet meer mee.)
Oudste meisje schijnt een lief, makkelijk poppie te zijn. De jongste is wat bars en gesloten. Die mag hier dus lekker in een warm sopje gaarkoken tot ze zelf (eventueel) besluit uit haar schulp te komen. Ons maakt het niet uit. Lekker dwarsig zijn kan ook een uitlaatklep zijn, denk ik zo maar.
nee, maar je hebt het over enge dingen met katten terwijl een van onze favo forumpoezen (en nee ik doel nu even niet op DE) bij de dokter moet blijvenquote:
O die met die paperclip is ook geniaal! Het einde was een huis toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Dat verhaal van met een koelkast liften of een rode paperclip ruilen vond ik leuker.
O die zie ik nu pas!quote:
Ik vind het nog leuker om gewoon te geven. Dat is iets waar ik egoistisch blij van word.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O die met die paperclip is ook geniaal! Het einde was een huis toch?
Vertel vertel!! Ik wil niets met twitter te maken hebben, maar een rel over Borisz moet ik wel meemaken natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, Borisz krijgt stront over zich heen op Twitter.Hup Borisz!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, maar je hebt het over enge dingen met katten terwijl een van onze favo forumpoezen (en nee ik doel nu even niet op DE) bij de dokter moet blijven
O dit wil ik ook wel even weten ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vertel vertel!! Ik wil niets met twitter te maken hebben, maar een rel over Borisz moet ik wel meemaken natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
O die zie ik nu pas!![]()
Hij is leuk!
Deze kwam k ook tegen:
Ze hebben 2 (mini) CD's uit, zitten wel meer redelijk hilarische dingen bijquote:
Jep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude ff kort want ik heb het gemist: dit zijn buitenlandse kinderen in moeilijke gezinssituaties die even het land uit gaan voor vakantie?
Ik ga me er echt nog even in verdiepen binnenkort!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 (mini) CD's uit, zitten wel meer redelijk hilarische dingen bijZoals The thing that should not let it be
Snap ik welquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
O ik bedoelde daar geen associatie mee! Dit was een reactie op Isa's post met allemaal scary dingen.
Nee joh, ben je gek, ik ben toch een sucker voor katten. En dat weten B&G ook absoluut hoor. Hoop ik! Anders is het een hele ongelukkige opmerking. Maar niet zo bedoeld!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb medelijden met het toegewezen kind van dude, een kind dat niet beter weet
Ah ok.quote:
Nou nou! Dat is nogal een uitspraak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb medelijden met het toegewezen kind van dude, een kind dat niet beter weet
Als zelfs Arty door de ballotage komt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou nou! Dat is nogal een uitspraak.
Maar het mag hoor. Ik denk echter dat het best goed komt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik heb zoiets leuks gevonden: slapen in een tentenkamp bij Wadi Rum. Hopen dat er nog plek is
[ afbeelding ]
Ziet eruit als zo'n heropvoedingskamp voor moeilijke kinderen, die dan gaan survivallen en zichzelf terugvinden ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, eindigt hier je D'66-carriere voortijdig?![]()
Dude, het klinkt echt leuk. En barse meisjes van 7 zijn echt niet zo'n ramp. Moet je je Frans nog wel oppoetsen voor de zomer, zeker?
Oh jongens, ik heb zoiets leuks gevonden: slapen in een tentenkamp bij Wadi Rum. Hopen dat er nog plek is
[ afbeelding ]
Waar heb jij het dan over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ga eens bellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ziet eruit als zo'n heropvoedingskamp voor moeilijke kinderen, die dan gaan survivallen en zichzelf terugvinden ofzo![]()
Vind haar online stiekem ook wel lollig eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over?Dude is irl een mega tof wijf! (sorry als ik nu je imago verknal, Dude, mijn nederige excuses)
En als je nu niet je familie belt, meld ik je aan voor een wadi-kamp!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ziet eruit als zo'n heropvoedingskamp voor moeilijke kinderen, die dan gaan survivallen en zichzelf terugvinden ofzo![]()
Dat ik geen kinderwens heb, wil niet zeggen dat ik niet van kinderen houd. (Hoe vaak ik dit niet moet uitleggen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah ok.
Niets voor jou, kinderenOf tolereer je dan wel weer kinderen die geen luiers meer dragen en die genetisch niks met jou te maken hebben?
Vrienden van m'n ouders met twee geadopteerde kinderen waren vroeger ook pleeggezin.
En ik ben weer aan het uitstellen. Ga ff m'n moeder bellen over pa. Haar kennende zit ze nu helemaal in de stress enzo.
Oh ja, dat zei ik hequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
er is daar niks!!
En dan mij een beetje voor gek verklaren dat ik in een klein tentje in het bos ga kamperen in de redelijke nabijheid van een Albert Heijn en een kampvuur!!![]()
Juh..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Al die kleerkasten bij de PVV zijn zeker bodyguards
Nee joh, dat is de denktank die alle snode plannen smeedt en het programma schrijftquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Al die kleerkasten bij de PVV zijn zeker bodyguards
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over?Dude is irl een mega tof wijf! (sorry als ik nu je imago verknal, Dude, mijn nederige excuses)
HALLELUJA!! AMEN en GOD BLESS YA!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat ik geen kinderwens heb, wil niet zeggen dat ik niet van kinderen houd. (Hoe vaak ik dit niet moet uitleggen!) Ik vind dat de wereld veel te vol is om er nog kinderen bij te zetten. Dat zou echt botsen met mijn geweten. Er is bovendien een tekort aan pleeggezinnen of gastgezinnen voor dit soort kinderen. Ik zou het niet tegenover mijzelf kunnen verantwoorden om zelf kinderen op de wereld te helpen, omdat het kind dan mijn neus en zijn ogen heeft. Zo lang de voorraad strekt, doen wij wel iets voor de kinderen die er al zijn en wat liefde kunnen gebruiken.
Is pas de eerste keer dat ik dit van jou hoor heur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
(Hoe vaak ik dit niet moet uitleggen!)
Ik houd ook wel van barse meisjes hoor! En mijn Frans is vrij vloeiend, zeker sprekend (want vroeger ook altijd een Frans vakantiezusje gehad. Arty gaat gewoon hints met ze doen!)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, eindigt hier je D'66-carriere voortijdig?![]()
Dude, het klinkt echt leuk. En barse meisjes van 7 zijn echt niet zo'n ramp. Moet je je Frans nog wel oppoetsen voor de zomer, zeker?
[ afbeelding ]
Wat heeft de CU met jouw geen kinderwens te maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HALLELUJA!! AMEN en GOD BLESS YA!!!
Serieus.. dat is dus precies waarom ik vergeten was dat de CU ook mee deed in Wierden![]()
Bel het werk dan! Dat kan best wel nu!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is pas de eerste keer dat ik dit van jou hoor heur.
Wordt niet opgenomen thuis. Denk dat ze nog op d'r werk is.
Tja.. dat geld denk ik voor iedereen over iedereen zo ongeveer... maar om dat nu elke keer te gaan zitten benoemen.. wordt zo ongezellig hequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind dude ook helemaal leuk! alleen met sommige dingen niet dus
En het verstaan van rap sprekende boze Francaises? Ik kan op zich nog wel uit de voeten in Frans, maar mijn hemel wat is het moeilijk een snel sprekende Fransman te volgenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
Ik houd ook wel van barse meisjes hoor! En mijn Frans is vrij vloeiend, zeker sprekend (want vroeger ook altijd een Frans vakantiezusje gehad. Arty gaat gewoon hints met ze doen!)
O wat ontzettend gaaf CF!
Ik ga je toch volgend jaar niet wéér naäpen hè?
Snappen ze niet zo goed.. heb altijd het gevoel dat ik niet mee tel voor hun. Ben immers geen schaapjeskwekende broedmachine voor de almachtige herderquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heeft de CU met jouw geen kinderwens te maken?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Kreeg het vandaag ook nog weer. Collega vraagt of ik nog jonge kinderen heb. Ik schud nee. Heb je dan al oudere kinderen. Wederom nee. Of heb je NOG geen kinderen...
En uiteraard vervolgens een andere collega met de vraag hoe oud mijn vriendin dan is, gevolgd door de standaard veelbetekenende de "dan komt het nog wel" lach als blijkt dat ze nog geen 30 is.
tja...
Ik ben ook soms ongezellig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. dat geld denk ik voor iedereen over iedereen zo ongeveer... maar om dat nu elke keer te gaan zitten benoemen.. wordt zo ongezellig he
Ben je niet in de war met de Tleilaxu of de SGP?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Snappen ze niet zo goed.. heb altijd het gevoel dat ik niet mee tel voor hun. Ben immers geen schaapjeskwekende broedmachine voor de almachtige herder![]()
Je zou het wel denken hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is de denktank die alle snode plannen smeedt en het programma schrijft
Die zijn NOG erger ja, en die ontken ik gewoonquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Tleilaxu of de SGP?
Dat lieg je, denk ik....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, daarom houden we ook zo veel van je Krakke
Ik ben gewoon ín de kamer hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind dude ook helemaal leuk! alleen met sommige dingen niet dus
Nou niet dus.. ik waardeer je omdat je zo jezelf blijft. ook als dat even minder gezellig is misschienquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat lieg je, denk ik....
Ik durf soms niet meer te posten....
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dude, zúsjes, helemaal tof![]()
En ik begrijp het heel goed, dat van kinderen houden en ze zelf niet willen.
Ik heb het andersom en dat is eigenlijk knap lullig![]()
quote:
Blijven doen, als je eens wist hoe vaak ik hier uit de bocht vlieg en toch krijg ik kusjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
Dat lieg je, denk ik....
Ik durf soms niet meer te posten....
quote:
Ja hoor eens, als ik me daar wat van zou moeten aantrekken... Mijn Meneer is 6 jaar ouder dan ik en veel mannen hebben op die leeftijd blijkbaar al kinderen. Nou ja, wij niet. EN al mijn vriendinnen zijn ook al aan de kinderen. EN ik vind het reuze leuk. Maar niet voor mezelf, niet nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Kreeg het vandaag ook nog weer. Collega vraagt of ik nog jonge kinderen heb. Ik schud nee. Heb je dan al oudere kinderen. Wederom nee. Of heb je NOG geen kinderen...
En uiteraard vervolgens een andere collega met de vraag hoe oud mijn vriendin dan is, gevolgd door de standaard veelbetekenende de "dan komt het nog wel" lach als blijkt dat ze nog geen 30 is.
tja...
Zeg, die tieten van Dude hè....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sommige gesprekken op een forum worden inderdaad vrij vreemd als je ze vertaalt naar een real life situatie
Rap sprekende boze Francaises wil ik heul niet verstaan! Die stampen maar mooi de trap op naar hun kamer en mopperen daar verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het verstaan van rap sprekende boze Francaises? Ik kan op zich nog wel uit de voeten in Frans, maar mijn hemel wat is het moeilijk een snel sprekende Fransman te volgenParlez lentement s'il vous plait!
Bedankt! Het is een aanmoediging om meer mezelf te worden. Een aardiger mezelf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou niet dus.. ik waardeer je omdat je zo jezelf blijft. ook als dat even minder gezellig is misschien
Ik kort koolhydraten altijd af als kh, en dan klinkt jouw omschrijving echt viesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Er ligt een khdarmzelfgebakkenbroodje te ontdooien, het woater loopt me nu al in de mond![]()
Ooit een briljant youtube filmpje gezien waarin een chatroomgesprek werd nagespeeld door echte mensen die op stoelen zaten in een soort wachtkamer. Dat je dan een lelijke man van middelbare leeftijd zag flirten met een 12 jarig meisje dat beweerde 18 te zijn etc.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
Sommige gesprekken op een forum worden inderdaad vrij vreemd als je ze vertaalt naar een real life situatie
Maar het is écht lief voor je darmpjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kort koolhydraten altijd af als kh, en dan klinkt jouw omschrijving echt vies
Hmm, ik lig vaker in het grind dan jij, denk ik.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blijven doen, als je eens wist hoe vaak ik hier uit de bocht vlieg en toch krijg ik kusjes
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kort koolhydraten altijd af als kh, en dan klinkt jouw omschrijving echt vies
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dude, zúsjes, helemaal tof![]()
En ik begrijp het heel goed, dat van kinderen houden en ze zelf niet willen.
Ik heb het andersom en dat is eigenlijk knap lullig![]()
Ja, wat is daarmee?quote:
Kijk, alweer één!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ik lig vaker in het grind dan jij, denk ik.....
Sssst, niet aan Arty vertellen, dit inzicht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat leuk. Je krijgt 2 Franse ettertjes voor de prijs van 1, dus?
*ril*
Nee, no xenanieuws, ze is bij de d.a.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Duderella het volgende:
![]()
Is er Xena-nieuws, of pas morgenochtend weer een update?
Ja, dat kan ik me indenken.. Na zoveel zorg.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, no xenanieuws, ze is bij de d.a.
Ze belt morgen.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ik heel even kan ademhalen, ik zat er zo bovenop dat het even uit handen geven lucht geeft en dan kan ik er morgen of als ze vrijdag naar huis kan/mag weer met frisse moed tegenaan
Geen zorgen, er is geen razernij naar anderen toe. Ik kan intens blij zijn voor bevriende aanstaande moeders. Maar ík heb te maken met mijn eigen ideeën daarover en die zitten als genoemd in elkaar. Ik kies gewoon een andere weg om mijn steentje bij te dragen. Iedereen zijn ding.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor eens, als ik me daar wat van zou moeten aantrekken... Mijn Meneer is 6 jaar ouder dan ik en veel mannen hebben op die leeftijd blijkbaar al kinderen. Nou ja, wij niet. EN al mijn vriendinnen zijn ook al aan de kinderen. EN ik vind het reuze leuk. Maar niet voor mezelf, niet nu.
En mocht ik ooit zwanger raken, dan blijf ik weg uit dit topic tot de razernij van Dude is bekoeld
Trusten Sunny!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. ik ga maar eens aftaaien..Morgen een erg lange dag vrees ik..
Ja dat herken ik wel. De spanning kropt zich zo enorm op hè? Nu is de zorg even aan iemand anders, en dat is goed zo. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, no xenanieuws, ze is bij de d.a.
Ze belt morgen.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ik heel even kan ademhalen, ik zat er zo bovenop dat het even uit handen geven lucht geeft en dan kan ik er morgen of als ze vrijdag naar huis kan/mag weer met frisse moed tegenaan
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfde voor mij - ik ga nog even een glas madeira drinken met Meneer en dan ins bett!
Daar zeg je wat...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk, alweer één!![]()
Speakin'of the bird, waar is mir?
U riep?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Duderella het volgende:
Krakkemieke Krakkemieke Krakkemieke
(Ik zie geen ava)
Dus je gaat kaarten winnen! Want je gaat meedoen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Potdorie, krijg m'n moeder niet aan de lijn. Morgen maar opnieuw proberen. Als ik nu nog bel staat ze doodsangsten uit dat er iets met m'n pa is en het ziekenhuis belt ofzo.
Kreeg net van m'n zus te horen dat m'n moeder niet wilde dat ik wist dat m'n pa in het ziekenhuis lag vanwege drukte bij m'n studie enzo.Altijd moeilijk jezelf te manouvreren in die familiecommunicatienetwerken. Van happening A weten persoon I, IV en XI niks en de rest wel, van happening B weten persoon papa, echo en charlie weer helemaal niks etc.
Oh en Isa, de regisseuse van dat stuk Win vrijkaartjes voor de theatervoorstelling Fast Car! heeft blijkbaar ook 2 stukken geregiseerd bij de vereniging waar ik speel, in 2003 en 2004. Dus ik denk dat ik haar wel ken.
Steer, eis je plek in deze ontwikkelingen simpelweg op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Potdorie, krijg m'n moeder niet aan de lijn. Morgen maar opnieuw proberen. Als ik nu nog bel staat ze doodsangsten uit dat er iets met m'n pa is en het ziekenhuis belt ofzo.
Kreeg net van m'n zus te horen dat m'n moeder niet wilde dat ik wist dat m'n pa in het ziekenhuis lag vanwege drukte bij m'n studie enzo.Altijd moeilijk jezelf te manouvreren in die familiecommunicatienetwerken. Van happening A weten persoon I, IV en XI niks en de rest wel, van happening B weten persoon papa, echo en charlie weer helemaal niks etc.
Nou daar kom je wel wat laat mee kaas....quote:
Je klikt met de linkermuisknop op "profiel" rechtsboven aan de pagina.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Als een ava een plaatje aan de linkerkant is, die heb ik nog nooit gehad.
Wat bedoel je Dude?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Duderella het volgende:
Krakkemieke Krakkemieke Krakkemieke
(Ik zie geen ava)
Ik wilde, zoals gebruikelijk, je avatar drie keer posten. Omdat ik almaar aan het woord was.quote:
Ik snapt het ook al nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Duderella het volgende:
Ik wilde, zoals gebruikelijk, je avatar drie keer posten. Omdat ik almaar aan het woord was.
Ik wilde posten ; ik heb net je man opgegeten, maar het was gelukkig een avocadoquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Duderella het volgende:
Ik wilde, zoals gebruikelijk, je avatar drie keer posten. Omdat ik almaar aan het woord was.
Veel sterkte lieverds. En hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Echo papa charlie delta![]()
![]()
Gekke steer ik moet om je lachen, al is het kommer ende kwel
Morgen werken met de mob op zak
Sterkte voor ons allen
De dierenarts vond het vast hartverwarmend om te zien hoeveel jullie van die poes houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Eerste half uurtje van Masterchef terug gekeken. Nu even plaseetpauze en zo dan even deel 2.
Ik liep net naar de keuken en zag etensbakje van Xena staan en schoot weer even vol.
Wat ben ik soms toch een watje. Vanmiddag werd ik door de DA weggestuurd uit de onderzoeksruimte omdat ik het ook niet droog hield. Moest B. daar alleen achterblijven tijdens het onderzoek.
Wel jammer voor mijn man!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde posten ; ik heb net je man opgegeten, maar het was gelukkig een avocado
hahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Eerste half uurtje van Masterchef terug gekeken. Nu even plaseetpauze en zo dan even deel 2.
Ik liep net naar de keuken en zag etensbakje van Xena staan en schoot weer even vol.
Wat ben ik soms toch een watje. Vanmiddag werd ik door de DA weggestuurd uit de onderzoeksruimte omdat ik het ook niet droog hield. Moest B. daar alleen achterblijven tijdens het onderzoek.
Ik zou haast zeggen, laat het ze maar proberen!!!! Volgens mij krijgen we echt hele onwillige bevolkingsgroepen, ruzie, tranen, kommer, kwel en dan zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
PVV grootste partij van AlmereFun fun fun
De vraag is of ik dat wil. Nee dank je, nooit behoefte aan gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je klikt met de linkermuisknop op "profiel" rechtsboven aan de pagina.
Je klikt vervolgens op "Naar Usericon Manager"
De rest wijst zichzelf
Oh! Zo! LOL!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eng idee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou haast zeggen, laat het ze maar proberen!!!! Volgens mij krijgen we echt hele onwillige bevolkingsgroepen, ruzie, tranen, kommer, kwel en dan zien we dan wel weer.
Stel dat het wérkt, de PVV in Almere, dan moeten we vrezen voor Wilders 4 president.
Je bent geen watje. Je houdt gewoon van Xena.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Nou èn golfer! Dat siert je!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik kan met mensen en kinderen veel meer hebben dan bij dieren (en nee, geen PVDD, hoewel Thiemebest een lekker ding is).
Ik heb mijn ouders laten euthaniseren en ben daar rustig tot het laatste moment bij gebleven. Ik heb mijn zoon regelmatig naar de SEH gebracht met allerlei kwalen en verwondingen zonder een traan te laten, maar ik kan zo'n klein poesje blijkbaar niet zien lijden.
Jullie zijn grote lieverds. Natuurlijk grijpt de boel met Xena jullie aan... ga er maar aan staan zeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Kein geloel verder.
We gaan weer Masterchef verder kijken.
Genoeg whisky erbij, dan moet het lukken om afgeleid te blijven.
En bedankt voor de kusjes meiden.
Niet meer om 3 uur?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke streng kijkt Steer zou jij niet vroeger gaan slapen?
Jammer in deze kwestie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er gek genoeg uit dat PvdA de grote verliezer is van deze verkiezingen. Terwijl alle peilingen zeiden dat het CDA zou verliezen.
Borisz stond inderdaad op de kieslijst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk voor D66. Die worden zo groot dat ze allemaal nitwits moeten inzetten om die zetels te vullen.
Wij mochten vandaag niet stemmen in onze gemeente. Herindeling is vorig jaar al geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef Duderella het volgende:
Iedereen heeft HIER best trouw gestemd, toch?
[CUL SC] Het goede-vibes topic voor DarkElfquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:43 schreef Tezz het volgende:
Ik was toch wel even benieuwd hoe het met DE is gegaan vandaag, kan iemand me even een update geven want ik kan het in dit topic niet terugvinden (heb heeeeeel vlug even alle pagina's doorlopen).
Thx! Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Met DE is alles goed gegaan. Fijn te lezen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
[CUL SC] Het goede-vibes topic voor DarkElf
En nu ga ik ook slapen.
Ich sollte nich meneim Adem inhalten biss es so weit ist, wenn ich du wäre!quote:
Je moet het wel even vertalen: PvdA verliest veel op vorige gemeenteraadsverkiezingen toen ze heel hoog scoorden. Pen opzichte van huidige tweede kamer is juist het verlies van de CDA groter denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er gek genoeg uit dat PvdA de grote verliezer is van deze verkiezingen. Terwijl alle peilingen zeiden dat het CDA zou verliezen.
*grin*quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ich sollte nich meneim Adem inhalten biss es so weit ist, wenn ich du wäre!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |