Ah, toch dat andere rood dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
Haha, ben ik zelfs niet!
Maar ik heb nu dus een rode armband teruggevonden!
Heb ook een hekel aan nagellak, gaat krassen en bladderen, niks voor mij! :p
Ik ben ook wel benieuwd. Het zou een akelige, maar interessante testcase zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er echt gaat gebeuren als zo'n PVV de grootste wordt in Almere ofzo. Het is lokaal, dus ze kunnen dan vrij gefocused hun ideeën uitvoeren. Ben benieuwd hoe realistisch dat gaat worden.
PVV zit in café de Hollandse Kluisquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er echt gaat gebeuren als zo'n PVV de grootste wordt in Almere ofzo. Het is lokaal, dus ze kunnen dan vrij gefocused hun ideeën uitvoeren. Ben benieuwd hoe realistisch dat gaat worden.
Toen ik klein was wilde ik altijd die rode bessen proeven. Maar na 1 hap vertrok ik altijd van de zure smaak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Mmmmmm, heb nu wel trek in al die lekker uitziende vruchtenEigen schuld
LALALALALALALA geen last van de buitenwereld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
PVV zit in café de Hollandse Kluis. Typische naam.
Heb het gezegd! Maar er komt nog niks naar me toevliegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
@LieLie: zeg het volgende:
Heilige Anthonius, beste vrind, maak dat ik mijn rode oorbellen vind.
Klinkt gek, maar werkt voor alle geloven.
Daarom zijn ze ook heel geschikt om een felrode, friszure coulis van te maken, om te serveren bij een zoete, romig mousse. Fijn contrast!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik klein was wilde ik altijd die rode bessen proeven. Maar na 1 hap vertrok ik altijd van de zure smaak.
Voor het eerst in m'n leven heb ik daarop gestemd vandaag.quote:
Het kan even duren. Net als wanneer je niet op een naam kan komen. Maar je vindt ze geheid!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb het gezegd! Maar er komt nog niks naar me toevliegenZal zo nog een laatste rondje maken!
Trusten SOL!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga lekker te bed zo, ik zit er even doorheen. moeilijke tijd blijft dit.
Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt SOL.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Onder de wol dan! -x-quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Tel je zegeningen! Je hebt al wat gevonden en de rest komt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik heb wel een paar sokken en een boek teruggevonden, maar nog geen oorbellen!
voor SOL
Mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
Deze heb ik teruggevonden! Zelf gemaakt ook en kwijt dus![]()
Maar niet alles wat ik gemaakt heb is over naar dit huis geloof ik.. maar eens orde op zaken stellen!
[ afbeelding ]
Een rode armband, je komt al dichterbij!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tel je zegeningen! Je hebt al wat gevonden en de rest komt.
Twitter Laggard meldt zichquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wel leuk om al die sociale media te zien. Iedereen lachtte me uit toen ik tijden geleden al op Twitter te vinden was.![]()
Ben gewoon een early adopter.
Hey, die curve ken ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wel leuk om al die sociale media te zien. Iedereen lachtte me uit toen ik tijden geleden al op Twitter te vinden was.![]()
Ben gewoon een early adopter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef minilot het volgende:
Hee, een exitpoll onder 4700 Twitteraars - grootste partijen, D66 en GroenLinks. Fijn.Go Twitterende medemens!
Crossing the Chasmquote:
ja, terwijl de standpunten van de meeste partijen niet wezenlijk veranderd. Ofwel: we doen maar wat... Snap ook nooit dat mensen het ene jaar op de SP kunnen stemmen en dan een paar jaar later PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff. Die peilingen voor PVV.
Verdere verbazingen: Groen Links op 12 zetelsChristenunie 1 zetel erbij
D66 van 3 naar 15
Altijd vreemd, die fluctuaties.
Het rijmt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, terwijl de standpunten van de meeste partijen niet wezenlijk veranderd. Ofwel: we doen maar wat... Snap ook nooit dat mensen het ene jaar op de SP kunnen stemmen en dan een paar jaar later PVV
Rokjes Steer, rokjes.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff. Die peilingen voor PVV.
Verdere verbazingen: Groen Links op 12 zetelsChristenunie 1 zetel erbij
D66 van 3 naar 15
Altijd vreemd, die fluctuaties.
SP en PVV verschillen niet zoveel van elkaar. Alleen integratie is erg wisselend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, terwijl de standpunten van de meeste partijen niet wezenlijk veranderd. Ofwel: we doen maar wat... Snap ook nooit dat mensen het ene jaar op de SP kunnen stemmen en dan een paar jaar later PVV
Ja, las ergens: "Onthouden mensen: je gemeente ligt niet in Uruzgan"quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Vork het volgende:
Ik baal er een beetje van dat het kabinet nu uit elkaar is geknapt. Het stemgedrag voor de lokale politiek wordt nu dus zwaar beïnvloed door landelijke thema's. Met andere woorden, men stemt vandaag helemaal niet lokaal, maar landelijk en dan moeten we met deze landelijke keuze de lokale politiek herinrichten. Bedankt media nog daarvoor. Ik hoop maar dat men realiseert wat hun keuze betekent voor de eigen situatie in de buurt, want een landelijke partij kan er lokaal nog wel eens hele aparte standpunten op nahouden.
JIJ IK WIJ SP!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef Rtificial het volgende:
'SP heeft toch van die blije reclamespotjes?
* Rtificial denkt even na, zingt "zeg NEE tegen SP" en gooit z'n handen in de lucht.
Zoiets toch?
Totaal met je oneens. Mensbeeld van beide partijen ligt echt mijlenver uit elkaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
SP en PVV verschillen niet zoveel van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |