Ah, toch dat andere rood dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
Haha, ben ik zelfs niet!
Maar ik heb nu dus een rode armband teruggevonden!
Heb ook een hekel aan nagellak, gaat krassen en bladderen, niks voor mij! :p
Ik ben ook wel benieuwd. Het zou een akelige, maar interessante testcase zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er echt gaat gebeuren als zo'n PVV de grootste wordt in Almere ofzo. Het is lokaal, dus ze kunnen dan vrij gefocused hun ideeën uitvoeren. Ben benieuwd hoe realistisch dat gaat worden.
PVV zit in café de Hollandse Kluisquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er echt gaat gebeuren als zo'n PVV de grootste wordt in Almere ofzo. Het is lokaal, dus ze kunnen dan vrij gefocused hun ideeën uitvoeren. Ben benieuwd hoe realistisch dat gaat worden.
Toen ik klein was wilde ik altijd die rode bessen proeven. Maar na 1 hap vertrok ik altijd van de zure smaak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Mmmmmm, heb nu wel trek in al die lekker uitziende vruchtenEigen schuld
LALALALALALALA geen last van de buitenwereld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
PVV zit in café de Hollandse Kluis. Typische naam.
Heb het gezegd! Maar er komt nog niks naar me toevliegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
@LieLie: zeg het volgende:
Heilige Anthonius, beste vrind, maak dat ik mijn rode oorbellen vind.
Klinkt gek, maar werkt voor alle geloven.
Daarom zijn ze ook heel geschikt om een felrode, friszure coulis van te maken, om te serveren bij een zoete, romig mousse. Fijn contrast!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik klein was wilde ik altijd die rode bessen proeven. Maar na 1 hap vertrok ik altijd van de zure smaak.
Voor het eerst in m'n leven heb ik daarop gestemd vandaag.quote:
Het kan even duren. Net als wanneer je niet op een naam kan komen. Maar je vindt ze geheid!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb het gezegd! Maar er komt nog niks naar me toevliegenZal zo nog een laatste rondje maken!
Trusten SOL!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga lekker te bed zo, ik zit er even doorheen. moeilijke tijd blijft dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |