Die ken jij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:29 schreef Cylvia het volgende:
Zeg, whatever happened eigenlijk to captain redbeard?
Gezellig!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:00 schreef teknomist het volgende:
Vandaag ga ik met de trein naar mijn werk in Tilburg, zodat een biertje kan drinken met een andere fokker aldaar.
Ik wou dat ik in Rucphen woonde.. ken genoeg leuke meisjes die er vandaan komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef gerbenp het volgende:
Rucphen meld zich. Meer mensen die in Rucphen wonen?
Red en ik lagen vroeger altijd samen in de box.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die ken jij?
Die woont in Goes. Hij werkt nog wel in Bergen op Zoom.
Ook zo'n last gehad het afgelopen jaar en daarvoor van de wegwerkzaamheden in Bosschenhoofd? Wat een pauperzooi was dat zeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef gerbenp het volgende:
Rucphen meld zich. Meer mensen die in Rucphen wonen?
En nu ligt er nog een deel openquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook zo'n last gehad het afgelopen jaar en daarvoor van de wegwerkzaamheden in Bosschenhoofd? Wat een pauperzooi was dat zeg.
Ah, C. is een maat van me. We gaan altijd samen carnaval vieren en vroeger ook vaak gewoon uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Red en ik lagen vroeger altijd samen in de box.
Had Wouw vroeger een treinstation?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal? Geen idee.
Ik weet wel dat Wouw vroeger een treinstation had...
Ja,quote:Op zondag 7 maart 2010 02:09 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Had Wouw vroeger een treinstation?
Nooit geweten
Breda heeft een eigen topic.quote:
quote:De politie rond even voor 10 uur een sms-alert dat het meisje sinds 7:40 uur mogelijk vermist was. Het veertien-jarig meisje werd kort na het versturen van de alert gevonden. Ze bleek op school te zitten.
Ja, ik las het later.quote:
Vanaf hoe laat stonden ze er? Toen ik er langs kwam stonden ze er nog niet (volgens mijquote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef teknomist het volgende:
Nog mensen geflitst vandaag bij Sint Willebrord?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat stonden ze er? Toen ik er langs kwam stonden ze er nog niet (volgens mij).
Ik ben er rond half acht langs gereden.quote:radar nb a58 roosendaal ri breda thv hmp 83.8 voor afslag sint willebrord 09:56:28
Nee idd, 7.45 ook nog niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er rond half acht langs gereden.Dus toen stonden ze er vast nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |