Volgende keer voor straf een PSV sjaaltje omdoen zodra hij weer begint te zuchten. Dat zal 'm lerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha zo reageert mijn vriend ook! elke keer als ik ergens een drogist binnenloop begint ie al te zuchten, zodra ik een beweging maak in de richting van een nagellak schap begint hij: je hebt toch al genoeg van dat gerei.. pfff.. haha..![]()
Maar hier was hij wel enthousiast overmag ik ook wel, ik stel me ook helemaal open voor zijn ajax-hysterie, ik begin het soms zelfs leuk te vinden
Oh okayquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef Nune het volgende:
[..]
MAAR je staat er wel in, dat was dan een foutje. Hihi sorry!![]()
Stiekem ben ik best wel warrig, dus spreek me gerust aan.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende keer voor straf een PSV sjaaltje omdoen zodra hij weer begint te zuchten. Dat zal 'm leren
Prima, haal je er van af.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:33 schreef Tamashii het volgende:
ik doe toch liever een volgende ronde mee.
oeh, ga je de route posten, of is hij geheim>?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Nune het volgende:
Hihi route is af! Ik ga alvast mijn spulletjes inpakken.
Neeee niet geheim, dan word ik echt gekquote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, ga je de route posten, of is hij geheim>?
ik hoop geheim!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, ga je de route posten, of is hij geheim>?
neeeee geheim is leuker en spannender!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeee niet geheim, dan word ik echt gek
Ja inderdaad, route route route route route, ik MOET het echt weten!quote:
ohja, even iets anders, had ik met jou nou 2 plates meebesteld?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:59 schreef Nune het volgende:
Hij is lekker wel geheim!![]()
![]()
Ik zal als hij weg is posten naar wie hij op weg is, en als diegene hem heeft en weer opstuurt dan mag diegene de verrassing verklappen!
Ja, heb ze nog niet binnen maar als ze binnen zijn ontvang je direct een PM!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, even iets anders, had ik met jou nou 2 plates meebesteld?
ah, ok, super!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, heb ze nog niet binnen maar als ze binnen zijn ontvang je direct een PM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |