Mannen die hardlopen zijn ergens bang voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, want sportieve mannen zijn aantrekkelijk!
De bowlingballen van Re vormen daar echter wel een uitzondering op. Maar mannen die hardlopen, biken, met een voetbaltas, hockeystick, tennisracket, etc rondlopen/fietsen krijgen van mij wel een extra blik

Oh dat vind ik wel echte pluspunten trouwens, als het toffe honden zijn. En alleen bij een verder ok uitziende man, de kamperlook met trainingspak en twee mastiffs doet het niet voor mij.quote:

Gemiddelde Fokster zal antwoorden dat ze liever de onderste heeft. Ze zal toch nooit iemand als de bovenste aan de haak slaan dus het is lekker veilig te claimen dat je voor sukkels gaatquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welke heb je liever?

quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen als je er zelf stoer, groot en sterk bovenuit steekt
Nietus, die zijn lief en beschermen je tegen vreemdequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel echte pluspunten trouwens, als het toffe honden zijn.

Dat vind ik dan wel weer schattig om te zien, dus ik kijk wel maar het zou me niet er toe aanzetten hem aan te spreken. Juist niet, zelfs. Iemand met honden wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Honden en sportartikelen vind ik niet perse aantrekkelijk. Maar een leuke man met een leuke baby/peuter..

Toch typisch dat het teken dat een man zich voort kan (en wil) planten zo aantrekkelijk maakt, vooral omdat het in principe betekent dat de man in kwestie niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Maar een leuke man met een leuke baby/peuter..

Dit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OT;
Voor mij zou het geen verschil maken. De enige reden waarom ik langer kijk is omdat het me opvalt dat je iets op je rug hebt etc. Net zoals mensen met een gitaar.

Als zijn kind een leuk, blozend, gezond, vrolijk kind is, is het een wandelend (of kruipend) reclamebord voor de goede genen van de man in kwestie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:35 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Toch typisch dat het teken dat een man zich voort kan (en wil) planten zo aantrekkelijk maakt, vooral omdat het in principe betekent dat de man in kwestie niet beschikbaar is

Dat ja. Zelf ben ik kaal waardoor er meer vrouwen naar me kijken (het maakt indruk op een of andere manier). Maar of die vrouwen me ook leuker vinden? Beetje voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef EviL_AleX het volgende:
Aankijken =! Leuk vinden...
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |