Ik mis de grap? Het is goed gespeld. Niet mijn smaak maar nog aardig goed gezet ook.quote:
Live without regels?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik mis de grap? Het is goed gespeld. Niet mijn smaak maar nog aardig goed gezet ook.
Ze zijn de R vergeten.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik mis de grap? Het is goed gespeld. Niet mijn smaak maar nog aardig goed gezet ook.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Owh, eh! Whahahaa, hoop dat het tattoo-victim het ook niet gezien heeft dan.quote:
Het zal in elk geval geen spijt hebben. Toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Owh, eh! Whahahaa, hoop dat het tattoo-victim het ook niet gezien heeft dan.
Waarom dequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef Gwywen het volgende:
Überhaupt een popster op jezelf laten tatoeëren.
De meeste hier houden niet van tattoo's blijkbaar.. want ik zie hier veel voorbij komen wat mss niet alledaags is, maar alles behalve verneukt..quote:Op maandag 27 juni 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
Wat is er verneukt aan de middelste van Lady gaga? Vind hem wel vet.
vind dat ook van die ugliest tattoos website, ik zou 80% niet op mijn lichaam willen, maar sommige dingen zijn echt heel strak gezetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
De meeste hier houden niet van tattoo's blijkbaar.. want ik zie hier veel voorbij komen wat mss niet alledaags is, maar alles behalve verneukt..
Tis en blijft fok he..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
vind dat ook van die ugliest tattoos website, ik zou 80% niet op mijn lichaam willen, maar sommige dingen zijn echt heel strak gezet
Gelukkig heet dit topic dan ook verneukt en raarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
De meeste hier houden niet van tattoo's blijkbaar.. want ik zie hier veel voorbij komen wat mss niet alledaags is, maar alles behalve verneukt..
De theezakjes van een tieten. Het hoofd, dat net zo goed dat van Madonna kan voorstellen. Ik vind de verhoudingen een beetje zoek, het hoofd oogt te klein. Ik ben ook niet onder de indruk hoe deze tattoo gezet is.Het probleem met gezichtsportretten vind ik vaak dat ze niet lijken. Ondanks dat ze wellicht strak gezet zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef tliciouz het volgende:
Oke laat ik het dan anders stellen, wat is er verneukt of raar aan die 2e tattoo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |