In Den Helder is al heel lang veel gerommel toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
Den Helder is ook een testcase btw .... TON is daar heel groot geworden.
Ja, met Antillianen geloof ik. Eventuele stadsmariniers zijn daar wel makkelijk in te voeren trouwens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
In Den Helder is al heel lang veel gerommel toch?
Ja, dat heb ik ook ooit gelezen, maar ik bedoelde ook in de raad, veel gedoe met ruzies onderling, waardoor het vertrouwen in de lokale politiek ook helemaal weg was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, met Antillianen geloof ik. Eventuele stadsmariniers zijn daar wel makkelijk in te voeren trouwens.
Volledig nietszeggend figuur. Het had iemand kunnen zijn die de PvdA (gelukkig is het niet gebeurd) op de rails had kunnen krijgen. Niet dus. Totaal geen leiderschap of visie. En ons geld aan de banken weggeven, de hond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
Maar Cohen is inderdaad ook een goeie, al vond ik Bos wat sympathieker, wat meer een gewone jongen.
Ik heb zelf meer met de koers Bos. Vooral financieel-economisch was hij gewoon het beste dat de Nederlandse politiek te bieden had en dat verliest het land nu. Voor de PvdA zal de schade wellicht meevallen ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom?
ik bedoel: Job Cohen = premierskandidaat
12 maart is een goede dag voor Nederland
Nee Cohen is n00bquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom?
ik bedoel: Job Cohen = premierskandidaat
12 maart is een goede dag voor Nederland
JA HIJ STUURDE DE TREINEN MET FC UTRECHT SUPPORTERS TERUG ZONDER REDENquote:
Klopkoek heeft hier toch wel een punt. Je ziet dit met name bij de algemene beschouwingen; gescherm met wat algemene CPB berekeningen die eigenlijk nooit aansluiten bij de werkelijkheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat de verkiezingen niet over koopkrachtplaatjes gaan. Dat vind ik altijd zo'n treurigheid ten top. Dat men gaat denken in vastomlijnde 'klassen' en gaat kijken hoeveel procent meer of minder die groep krijgt.
Als de verkiezingen daarover gaan dan heeft links al verloren. Alsjeblieft niet zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |