Dat ze je het geld uit de zakken kloppen? Ja. Inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belastingdienst, is ook een van de zekerheden in het leven.
There are three things certain in life...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belastingdienst, is ook een van de zekerheden in het leven.
quote:
kes Q sequote:
He, devvie.quote:
Legale diefstal is het !quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ze je het geld uit de zakken kloppen? Ja. Inderdaad.
Dat zou ik alleen doen als ik bewusteloos ben, anders no fucking wayquote:
Home sweet homequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, devvie.![]()
Ik had het in het begin van de SC ook.
Nee hoor. Doen de meeste werkende mensen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
Is dat trouwens ook een voorwaarde voor burgerlijkheid: zeiken op de belastingdienst?
In badquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen doen als ik bewusteloos ben, anders no fucking way. En dan daarna 100000 dagen in de douche blijven staan, BAH
.
wut?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen doen als ik bewusteloos ben, anders no fucking way. En dan daarna 100000 dagen in de douche blijven staan, BAH
.
ik krijg altijd geld van ze, dus ik doe dat niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
Is dat trouwens ook een voorwaarde voor burgerlijkheid: zeiken op de belastingdienst?
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Doen de meeste werkende mensen.
Nee, dat heet: terecht zeiken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
Ja als ik bewusteloos ben krijg ik het toch niet mee?! Dus als iemand me in de kots gooit en me dan gaan neuken, ja dan krijg ik het denk ik nog geen eens meequote:
Same hereeequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
ik krijg altijd geld van ze, dus ik doe dat niet.
NIEEEHIEEET... !quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Mensen die op de belastingdienst zeiken zijn dezelfde mensen die elke dag op het weer gaan kankeren.
quote:

Hoi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar overuren staan. Bite me.![]()
Hoi wd.
Doei wd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |