Volgens mij snap je de drogredenering dan niet helemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ontken ik niet![]()
alleen jouw drogreden klopt dus niet bij mij
whehehehquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik ben heel gemeen en grof in het echt
Trein rijden toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere dus heZal ik je over mijn bizarre hobby vertellen?
ik heb de rest niet eens gelezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de drogredenering dan niet helemaalMaar geeft niets
Daar gaat het ook niet om
vergeet de vaseline nietquote:
Ik heb de hele cd altijd minstens 3 uur op repeat...A Night Like This is nog moeilijker om mee te 'zingen' dan ik dacht...die eerste regels..oei.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaa ik kan er geen genoeg van krijgen lol
als ik op het station sta moe ik me inhouden om niet te dansen..... (als ik nou zou kunnen dansen maakt het niet uit maar een olifant heeft meer groove dan ik)
Veeeel bizarderquote:
Laat je haar je usbstick zien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veeeel bizarder![]()
Denk een uur of 3, pin me er niet op vastHangt ook af hoe ik me voel
quote:
Ik vind haar echt tof. Die cover van Queen is echt mooi gedaan. Dat vond Brian May ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerste keer dat ik van stevie ann hoorde
Jij weet er helemaal niks vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef GooseFM het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft ze zijn rar unzipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |