er komen weer echte artiesten aan uit nederland die kans maken op wereld faamquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind haar echt tof. Die cover van Queen is echt mooi gedaan. Dat vond Brian May ook.
Eeeeer fiiieieieieieetst eeeeeeeeeen VROUW op de stoep!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
whehehee die TS er fiets een vrouw over de stoep is verbaasd wat er met zijn topic is gebeurd
polonaiseeeeequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeeeer fiiieieieieieetst eeeeeeeeeen VROUW op de stoep!
JA JA een vrouw op de stoep!
OOW OOW een vrouw op de stoep!
Bij buurvrouw Jansen!![]()
hossen maar
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn haar wil vandaag alleen maar gaan zitten op een manier waarvan je meteen zou denken dat ik een hockeymeisje ben![]()
Kak-haar
dat hoort ookquote:
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
whehehee die TS er fiets een vrouw over de stoep is verbaasd wat er met zijn topic is gebeurd
inclusief het hockey pakjequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeeeer fiiieieieieieetst eeeeeeeeeen VROUW op de stoep!
JA JA een vrouw op de stoep!
OOW OOW een vrouw op de stoep!
Bij buurvrouw Jansen!![]()
hossen maar
quote:
alleen de hockey stick hoeft er niet bijquote:
ze mag de mijne wel gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de hockey stick hoeft er niet bij
tsssk zo erg is et nietquote:
Ik wou dat ik zulk dik haar hadquote:
kon niet..want kak-haarquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje vrolijk erbij lachen doet ook wel wonderen hoor
het is niet zo dik hoor..het is alleen heeeeeeeeeeeeel veelquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulk dik haar had
ook goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet zo dik hoor..het is alleen heeeeeeeeeeeeel veel
zie ik nou krullen in jouw fobo?quote:
en toch valt et kak gehalte reuze meequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet zo dik hoor..het is alleen heeeeeeeeeeeeel veel
He, zag ik jou niet laatst op een hockeyveld?quote:
nou, danku..bij jou ook hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
en toch valt et kak gehalte reuze mee
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zag ik jou niet laatst op een hockeyveld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |