Heb ik gedaan. Bij het eerste plaatje bovenaan zegt die aandoen. En dan bij het eerste plaatje onderaan zegt die dat hij de bestanden niet kan vindenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
Eerst drivers installeren, dan pas apparaat er in pluggen.
Zie eerste plaatje. Ik zie die optie niet...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
bcd apparaat aansluiten en dan in device manager eigenschappen van het onbekende apparaat opvragen en dan via die de driver installeren. je kunt dan als het goed is verwijzen naar de lokatie waar de drivers geinstalleerd zijn.
zoals ik zei, ga naar apparaatbeheer via je configuratiescherm.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie eerste plaatje. Ik zie die optie niet...
Heb ik gedaan. Stuurprogramma's bijwerken heeft ook geen zinquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zoals ik zei, ga naar apparaatbeheer via je configuratiescherm.
heb je automatisch gedaan of met lokatie opgeven ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Stuurprogramma's bijwerken heeft ook geen zin
Yep folder, dan krijg ik "Er kunnen geen stuurprogramma's voor uw apparaat worden gevonden"quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je automatisch gedaan of met lokatie opgeven ?
kies voor lokatie opgeven en dan verwijzen naar de folder waarin de files zijn uitgepakt.
Beide idd. En die map werkt niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
d'r zal in die folder iets van een inf bestand moeten staan en een .sys verwacht ik
Dat dus; lijkt erop dat de driver niet in dit OS gaat werken. Even zoeken op de site van Behringer naar nieuwe drivers dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ook al opnieuw opgestart ?
is de driver wel compatible met je OS ?
1.1.1.0 is de nieuwste...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat dus; lijkt erop dat de driver niet in dit OS gaat werken. Even zoeken op de site van Behringer naar nieuwe drivers dus
Kortom: gaat niet werken. Je opties zijn dus óf naar een 32bits OS gaan óf wachten totdat er wel 64bits drivers beschikbaar zijn (en waarschijlijk kan je wachten tot je een ons weegt danquote:
Dus ik heb nu voor niets gekochtquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kortom: gaat niet werken. Je opties zijn dus óf naar een 32bits OS gaan óf wachten totdat er wel 64bits drivers beschikbaar zijn (en waarschijlijk kan je wachten tot je een ons weegt dan)
Misschien omdat je zelf niet van tevoren goed heb opgelet of het device wel geschikt is voor jouw systeem?? Je moet nu niet je eigen fouten gaan afschuiven natuurlijk; het is niet alsof dit plots bekend werd gemaakt ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik heb nu voor niets gekocht
Wil het zo graag gebruiken. Waarom altijd bij mij problemen?
Lol.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dit is de laatste driver. Gebruik Windows 7. Als het op Vista werkt moet het ook wel op Windows 7 werken.
Ik ga niet downgraden naar 32bitquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je kunt toch downgraden ? althans...als in opnieuw win 7 installeren, maar dan 32 bit
Snelle computer...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Diemux het volgende:
Waarom gebruik je 64bit?
het is vooral handig bij geheugen intensieve applicaties. Als je niet meer dan 3,3 Gb gebruikt zie ik in jouw geval niet veel voordelen en is 32 bit in jouw geval dus beter om Behringer te kunnen gebruiken.quote:
Ik ben bang dat dit soort uitleg en redenaties verspilde moeite zijn aan TS als ik 't topic zo'n beetje volg... Hij heeft geen idee wat ie nu aan 't doen is geloof ik maar klaagt wel dat het niet werkt (zonder eerst even te kijken of zn systeem wel aan de eisen van de aangeschafte hardware voldoet). Tsja, daar kan je natuurlijk niet tegenop danquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vooral handig bij geheugen intensieve applicaties. Als je niet meer dan 3,3 Gb gebruikt zie ik in jouw geval niet veel voordelen en is 32 bit in jouw geval dus beter om Behringer te kunnen gebruiken.
Maar goed, 64 bit...het is een hype natuurlijk. Ook voor homegebruik.
Windows 8 wordt 128 bit ! Wie wil er dan nog 64
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vooral handig bij geheugen intensieve applicaties. Als je niet meer dan 3,3 Gb gebruikt zie ik in jouw geval niet veel voordelen en is 32 bit in jouw geval dus beter om Behringer te kunnen gebruiken.
Maar goed, 64 bit...het is een hype natuurlijk. Ook voor homegebruik.
Windows 8 wordt 128 bit ! Wie wil er dan nog 64
Dat zijn inderdaad wel een beetje de opties die TS nog over houdt ja... maar lijkt me ook wat te hoog gegrepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
@TS, kun je niet een 32 bits virtual machine installeren, en vervolgens daarin dat programma draaien? Of anders een dualboot.
Ja daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
@TS, kun je niet een 32 bits virtual machine installeren, en vervolgens daarin dat programma draaien?
als je dat toch wilt proberen zou ik zeggen XP omdat de drives daar specifiek voor gemaakt zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aanXP of Vista?
Gay trouwens dat het wel werkt voor 32 bit maar niet 64 bit
je moet dan wel weer de 64 bit versie gebruiken van Virtual PC.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Virtual PC wilt niet opstarte, VMWare vraagt om host name
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |