Heb ik gedaan. Bij het eerste plaatje bovenaan zegt die aandoen. En dan bij het eerste plaatje onderaan zegt die dat hij de bestanden niet kan vindenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
Eerst drivers installeren, dan pas apparaat er in pluggen.
Zie eerste plaatje. Ik zie die optie niet...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
bcd apparaat aansluiten en dan in device manager eigenschappen van het onbekende apparaat opvragen en dan via die de driver installeren. je kunt dan als het goed is verwijzen naar de lokatie waar de drivers geinstalleerd zijn.
zoals ik zei, ga naar apparaatbeheer via je configuratiescherm.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie eerste plaatje. Ik zie die optie niet...
Heb ik gedaan. Stuurprogramma's bijwerken heeft ook geen zinquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zoals ik zei, ga naar apparaatbeheer via je configuratiescherm.
heb je automatisch gedaan of met lokatie opgeven ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Stuurprogramma's bijwerken heeft ook geen zin
Yep folder, dan krijg ik "Er kunnen geen stuurprogramma's voor uw apparaat worden gevonden"quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je automatisch gedaan of met lokatie opgeven ?
kies voor lokatie opgeven en dan verwijzen naar de folder waarin de files zijn uitgepakt.
Beide idd. En die map werkt niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
d'r zal in die folder iets van een inf bestand moeten staan en een .sys verwacht ik
Dat dus; lijkt erop dat de driver niet in dit OS gaat werken. Even zoeken op de site van Behringer naar nieuwe drivers dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ook al opnieuw opgestart ?
is de driver wel compatible met je OS ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |