Reken maar op een massa zetels. Het is niet tegen te houden en die golf gaat ook nog wel door tot juni.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik hou ook mijn hart vast voor de uitkomst in Den Haag en Almere. Anderzijds is het misschien juist wel goed als die paljassen een zetel krijgen. Vallen ze wellicht voor de landelijke verkiezingen nog door de mand.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:
Oh baby love ... Early in the morning ... you come creepin' in my mind, oh baby love ..I wake up with a yearning ... ready for your touch, oh baby love!
Mwa, het stinkt allebei als de netenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verschil tussen babe en baby zal je binnenkort wel fijntjes uitgelegd worden.
Neuh, dan was 't al gebeurd in de debatten. Die won iequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik hou ook mijn hart vast voor de uitkomst in Den Haag en Almere. Anderzijds is het misschien juist wel goed als die paljassen een zetel krijgen. Vallen ze wellicht voor de landelijke verkiezingen nog door de mand.
In mijn hoofdquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:
Eurocent for your thoughs
Jij hebt duidelijk de betere zender opstaan
Vond je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, dan was 't al gebeurd in de debatten. Die won ie.
Dus ... Om treurig van te worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
Mevrouw uit Almere die PVV stemt op de radio: ze zitten hier teveel, ze moeten weg, naar huis.
Neuh, maar "het volk" wel.quote:
Mehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verschil tussen babe en baby zal je binnenkort wel fijntjes uitgelegd worden.
Zelfs als ie alleen maar bladibla zou brabbelen, wint ie het debat nog glansrijk.quote:
Ja, rondzitten op het werk heeft geen zin! Lekker naar huis en daar wat productiefs doen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
Mevrouw uit Almere die PVV stemt op de radio: ze zitten hier teveel, ze moeten weg, naar huis.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het stinkt allebei als de neten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |