Open er een topic over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:46 schreef Lienekien het volgende:
De oehoe heeft zich omgedraaid. Ik zeg het geen twee keer. De oehoe heeft zich omgedraaid.
That makes two of us.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat Frollo een andere baan moet. Waar ie wel wat te doen heeft.
Oh, de laatste verzamelfoto zie ik regelmatig voor mijn geestesoog. En dan neem ik me vast en ferm voor ze ook te gaan verzamelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een overzichtsfoto van mijn ongebruikte stembiljetten.
Het wordt tijd voor deportatie naar een land waar je niet mág stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een overzichtsfoto van mijn ongebruikte stembiljetten.
Over twaalf jaar kun je hetzelfde vertellen, met één woord verschil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Hij vindt het nu héél leuk om zichzelf op te trekken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef zodiakk het volgende:
Waarom krijgt iMax altijd zo'n fuckin' HD spiegelreflexextravaganza als ie op de foto gaat en moet ik het altijd doen met een korrelig donker telefoonshotje? Het is niet eerlijk.
Ik dacht 'dat is echt m'n eer te na', maar de slechte grap crossed my mind.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Over twaalf jaar kun je hetzelfde vertellen, met één woord verschil.
Help, ik verander in IR met dit soort rare opmerkingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |