Die gelukzalige glimlach... jij hebt gestemd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Gellius het volgende:
Mooie zonsondergang gehad vanuit de ivoren toren, beder?
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je adres helemaal niet in je paspoort staat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het had me wel heel romantisch geleken als het meisje achter de stemtafel mijn paspoort had gezien, snel mijn adres had opgeschreven en ik nu al een liefdestelegram op mijn deurmat had liggen, maar nee, niets van dat alles.
Ik weet het, ik schaam me rot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef ShadyLane het volgende:
Frollo, de lijst Ramon Barends heeft mede door jouw toedoen geen zetel gehaald
Maar wel op de stempas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je adres helemaal niet in je paspoort staat?
Was wel gezellig. Hoop bekenden, en toen ik 's nachts strompelend thuiskwam op een geleende zeer gammele vouwfiets had ik nog kip piri piri staan. Hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:50 schreef Gellius het volgende:
We zullen zo horen wel van IR's wilde verkiezingsnacht.
Niks vrijwilligers, dat wordt goed betaald!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Z het volgende:
Ha. Ik verbaas me vooral altijd over die vrijwilligers in de stembureaus. Gister stond ik drie minuten voor de tafel voor ze in actie kwamen. Er was niemand in het lokaal en ze waren eigenlijk met niets bezig. Op een gegeven moment kwam er een supervisor binnen die de drie er op wees dat er iemand voor hun neus stond die wilde stemmen. Fascinerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |