abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78727274
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Sowieso schrijf je sowieso zo: sowieso.
Had even nog beetje verder gelezen.. Had je gelezen dat ik het al verbeterd had, en gezegd dat ik zo ie zo gewoon fijner vind typen dan sowieso.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:07:30 #52
293868 JDR
Jaleesa di Rosa
pi_78727352
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had even nog beetje verder gelezen.. Had je gelezen dat ik het al verbeterd had, en gezegd dat ik zo ie zo gewoon fijner vind typen dan sowieso.
Je zult geen gelijk krijgen. Olbie's wil is wet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:42:53 #53
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_78731019
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Voor een automobilist is het fijner om niet tegen de achterkant van een vrachtwagen te kijken, dat is ook de reden waarom vaak vrachtwagens inhaal op een (provinciale) weg.

Het vertragen na het inhalen is inderdaad niet netjes.
Dat ben ik dan ook volledig eens. Maar daarna gas ik dan ook door
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:49:39 #54
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_78743796
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Voor een automobilist is het fijner om niet tegen de achterkant van een vrachtwagen te kijken, dat is ook de reden waarom vaak vrachtwagens inhaal op een (provinciale) weg.

Het vertragen na het inhalen is inderdaad niet netjes.
Voor een automobilist is het ook niet fijn om bij een noodsituatie 50 ton vrachtwagen op je achterbumper te krijgen.

Als je achter een vrachtwagen zit en je irriteert je aan de achterkant van dat ding, zal je misschien eens wat meer afstand moeten houden. Dan heb je ook wat meer zicht naar voren toe en kan je net zo makkelijk anticiperen dan wanneer je voor hem zou gaan rijden.

Ik zit liever ver achter een vrachtwagen dan ervoor. Als ik ervoor zit en die chauffeur zit even niet op te letten ben ik de pineut. Hij mag dan misschien wel schuldig bevonden qua aanrijding, maar ik lig dan waarschijnlijk in de kreukels en hij niet.

Als ik erachter zit en ik zit zelf niet op te letten dan is mijn auto dan wel een stuk korter van voren en zijn bumper mist wat verf maar ik zal hooguit een buil op m'n kop hebben.
pi_78747515
De ene vrachtauto heeft zijn begrenzer op 85 km/h staan en de ander op 89 km/h dan krijg je ook een klein snelheidsverschil.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')