Stofhappen als je begrensd benquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
komt er in mijn spiegel een andere vrachtwagen aan, en die gaat me inhalen, dus ik trap mijn trukkie op zijn staart.
en die andere vrachtwagen chauffeur mag nu stof happen
Wat is dat in hemelsnaam voor gedrocht?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
antiklacht: er bestaan ook mooie vrachtwagens:
[ afbeelding ]
Geef Truckers de ruimte, zoniet ook niet zeuren als je produkt, eten what ever you like, niet op tijd geleverd is. Zonder transport staat alles nog steeds stil.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
ik zit zo lekker in mijn trukkie, king of the road te wezen, frans duijts pompt uti die speakers, jwtz enzo
komt er in mijn spiegel een andere vrachtwagen aan, en die gaat me inhalen, dus ik trap mijn trukkie op zijn staart.
[ afbeelding ]
en die andere vrachtwagen chauffeur mag nu stof happen
dus ik zo tegen hem over de 27mc vannuh...
[ afbeelding ]
en hij zo van:
[ afbeelding ]
klacht: trukkers die denken mij te kunnen ownen
antiklacht: er bestaan ook mooie vrachtwagens:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
oude TV-serie the Highwayman:
[ afbeelding ]
Jij ben zeker ook trucker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Geef Truckers de ruimte, zoniet ook niet zeuren als je produkt, eten what ever you like, niet op tijd geleverd is. Zonder transport staat alles nog steeds stil.
quote:
Leuk, je gebruikt er maar 1 tegelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja met een gemodificeerde bak kun je 300 kanalen hebben
nou, wij deden vaak genoeg switchenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Leuk, je gebruikt er maar 1 tegelijk.
fransje, mijn held!quote:
Dat is een ontwerp van Colani, een ontwerper die een aantal van deze vrachtwagens heeft gebouwd, ze waren destijds bedoeld als truck van de toekomst, het ontwerp stamt uit eind jaren 70, 1977 volgens mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |