OP quote.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Open er dan geen topic over, dat is een beetje dubbel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Niels is echt de grootste huilmongool die ik sinds phpmystyle heb meegemaakt hier op fok.
* proest *quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat fijn om iemand te ontmoeten die het einde van de rit ook niet heeft gehaald".
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat fijn om iemand te ontmoeten die het einde van de rit ook niet heeft gehaald".
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Niels is echt de grootste huilmongool die ik sinds phpmystyle heb meegemaakt hier op fok.
Ja voor de een is brons een wereldprestatie en voor de ander 1x goud faal....quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef nozem het volgende:
Ik snap hem wel. Hij heeft zelf gewoon het gevoel dat hij gefaald heeft en voor hem hoeven al die lovende woorden dus niet perse. Hij had er volgens mij bijna op gerekend met drie keer goud thuis te komen.
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |