Op zich vind ik het een ontzettend leuk idee en van je uitleg in de OP werd ik (voordat ik de foto's had gezien) nog best wel enthousiast ook, maar ik weet niet zo goed wat ik van het eindresultaat moet denken.
Vrijwel alle foto's zijn bijvoorbeeld op dezelfde trap gemaakt (met uitzondering van de foto op pag. 17 geloof ik) en dat maakt het geheel behoorlijk eentonig. Ik had het denk ik leuker gevonden als er in elk geval al wat meer variatie in de trappen zelf had gezeten, en dan was het natuurlijk helemaal perfect geweest als de eerste trappen op een buitenlocatie waren en het later binnenlocaties zouden zijn. (dan is het uittrekken van de lingerie ook wat geloofwaardiger denk ik

)
Verder vind ik alle kleding er veel te neergelegd uitzien. Als met dat uitkleedproces romantiek uitgebeeld wordt, stel ik me erbij voor dat die man & vrouw elkaar gaandeweg de kleren van het lijf rukken. De schoenen van de man op pag. 12 bijvoorbeeld staan er dan wel héél erg netjes bij, net zoals de perfect opgevouwen stropdas op #6 en de zorgvuldig neergelegde hoeden (#2 en #7), handschoenen (#5) en handtas (#3).
Om een lang verhaal kort te maken had het van mij iets gevarieerder, maar vooral rommeliger/speelser gemogen. Het idee zelf vind ik klasse, though.

De beregende stenen trappen werken ook wel goed trouwens.
Edit: Oh, vergeet ik nog te zeggen dat ik de kleuren ook erg gaaf vind. Het gebruik van uitsluitend zwart/wit/rode kleding past er goed bij in ieder geval.