De tegenpartijquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
welke partij is voor lage parkeerkosten?![]()
goedkoper openbaar vervoer?
Vetgave scholen?
Heel veel koopzondagen?
das was nog es tv!quote:
Maar dat doet niks...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
Vrouw gebeld, weet ook niets van stemkaarten.
dus wij stemmen: blanco. Maar niet de blanco lijst van die mongool
ja maar ik ga ze niet zoeken. het zijn toch maar kontendraaiers in eindhoven.quote:
Overal... Ik ben het met geen enkele partij helemaal eens, dus ik wilde eerst ook blanco, maar dat vind ik eigenlijk toch wel zonde van mn stem..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ik ga ze niet zoeken. het zijn toch maar kontendraaiers in eindhoven.
nee, je stemt helemaal niet. Voor blanco stem heb je ook je stempas nodigquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
Vrouw gebeld, weet ook niets van stemkaarten.
dus wij stemmen: blanco. Maar niet de blanco lijst van die mongool
fukkit. eerst Koninginnedag met rust latenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je stemt helemaal niet. Voor blanco stem heb je ook je stempas nodig
Ze hebben geen programma (gepubliceerd). Zal vast een goed idee zijn om op deze partij te stemmen.quote:Programma VPA
02 februari 2010
Veldhoven Peer Allicht Gewoon Goed heeft nog geen eigen website waarop een verkiezingsprogramma te zien is. Hieronder treft u wel de contactgegevens van de lijsttrekker aan:
Mr. Th.A.M.M. Peer
<blablabla>
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
fukkit. eerst Koninginnedag met rust laten
dat staat er niet hequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
Sommige partijen willen gewoon niet dat je er op stemt!
[..]
Ze hebben geen programma. Zal vast een goed idee zijn om op deze partij te stemmen.
Nee, je programma niet publiceren, da's geniaal.quote:
Misschien is Peer wel 75 en staat dat niet in Windows voor Seniorenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, je programma niet publiceren, da's geniaal.![]()
Hoe moeilijk is het om ergens een htmelletje neer te zetten met je hoofdpunten?
oh try to keep up wis ze nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |