abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:16:53 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78676518
Confidence through competence
pi_78676550
Aaah die zijn lief!

CF, ik denk dat ze misschien nog niet eens aan de beurt is?
Ze was toch de laatste of een na laatste in de ochtend?
pi_78676652
Ik zal zo eens gaan stemmen!
pi_78676741
En niet vergeten: Tezz is jarig!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78676824
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
Aaah die zijn lief!

CF, ik denk dat ze misschien nog niet eens aan de beurt is?
Ze was toch de laatste of een na laatste in de ochtend?
Maar 't is nu zo'n beetje het einde van de ochtend
pi_78676829
Taartje erbij!

pi_78676847
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar 't is nu zo'n beetje het einde van de ochtend
Ja nou, dat bedoel ik. Waarschijnlijk is ze dan net, of nog net niet aan de beurt. Dus blijft nog wel tijdje afwachten.
pi_78676860
Troetelbeertjes

En gefeliciteerd Tezz!!

Ik ga me zo maar es aankleden en daarna stemmen..
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:28:27 #9
55709 Stereotomy
pi_78676882
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef Aure het volgende:
Troetelbeertjes

En gefeliciteerd Tezz!!

Ik ga me zo maar es aankleden en daarna stemmen..
Of gewoon zo gaan en vragen of er een Naturistenpartij is.
pi_78676983
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

pi_78677053
quote:

[..]

Ik zit gewoon in mn pyjama hoor
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:34:21 #12
55709 Stereotomy
pi_78677108
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik zit gewoon in mn pyjama hoor
Dan kun je vragen naar de Pyjama Party.
pi_78677123
quote:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78677390
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dan kun je vragen naar de Pyjama Party.
Denk niet eens dat ze er raar van op zouden kijken hier
pi_78677680
Ik heb gestemd!
pi_78677809
GefeliciTezzt!

Gestemd hier ook
Dat kon echt naast de deur hier. Handig om tussen twee bejaardenflats in te wonen
Nadeel: met een zelf-lopende dreumes en een baby in een draagdoek kom je niet snel tussen bejaarden door
Maar we hadden de tijd en 't was ook wel gezellig
pi_78677823

Er komt hier net een aangetekend pakje binnen in cadeaupapier

*schaar gaat zoeken*
pi_78678349
inkopen doen voor morgen!
pi_78678398
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:

Er komt hier net een aangetekend pakje binnen in cadeaupapier

*schaar gaat zoeken*
Watisutwatisutwatisut? * Dol op verrassingspakketjes*
pi_78678890
Wij gaan om half 5 weer naar de dierenarts...

Isa lekker dat je goed geslapen hebt en nog geen nieuws over DE dus?
pi_78679008
Steer, ik heb een paar weken terug op een linkje van jou geklikt voor een stemadvies, maar als ik op stemwijzer.nl kijk staat Hoogeveen daar niet tussen. Op jouw linkje stond dat er wel bij. Weet je (of iemand) de site nog?

En ik heb net meterstanden van gas en elektriciteit doorgegeven en ik moest beiden twee maal intoetsen omdat de standen lager waren dan verwacht
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:16:42 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78679043
Wij kunnen niet stemmen. Is vorig jaar een gemeentelijke herindeling geweest, dus toen al nieuwe raad gekozen.
Overigens blijft de partij, waar ik lid van ben, mij wel bestoken met mailtjes dat ik moet stemmen gaan.

Oh, en qua Xena heb ik een heel naar voorgevoel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:18:39 #23
55709 Stereotomy
pi_78679124
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik heb een paar weken terug op een linkje van jou geklikt voor een stemadvies, maar als ik op stemwijzer.nl kijk staat Hoogeveen daar niet tussen. Op jouw linkje stond dat er wel bij. Weet je (of iemand) de site nog?

En ik heb net meterstanden van gas en elektriciteit doorgegeven en ik moest beiden twee maal intoetsen omdat de standen lager waren dan verwacht
Ik heb altijd stemwijzer.nl gebruikt. Mijn stad staat er namelijk bij kieskompas.nl niet bij, waar Hoogeveen wél bij staat.
pi_78679438
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:

kieskompas:
http://hoogeveen.kieskompas.nl/
pi_78679697
Nou, dit is nog best moeilijk zeg. Geen enkele partij wil alles wat ik wil! Ik begin er zelf wel een verdorie (beetje laat huh). Maar goed, ik blijk een CU'er of PvdA'er te zijn. Hmm. Het CDA bijv wil allemaal preventief fouilleren en camera's en geen koopzondagen en allemaal andere dingen waar ik niet zo'n fan van ben. CU wil dan weer opvoedcursussen voor ouders van jongeren die herhaaldelijk de fout in gaan en dat ambtenaren een homohuwelijk mogen weigeren te voltrekken. Vind ik ook een beetje overtrokken. Maar PvdA ben ik allergisch voor

*zucht*

Ik haal net een leuk foldertje van de SP uit de bus. Met allemaal van die frisse mensen die SOCIAAL uitstralen.
Iene miene mutten....
pi_78679819
ok, een blik op de site van http://www.pvdahoogeveen.nl/ heeft een streep gezet door die partij. Geheel irrationeel staan de hoofden me niet aan en het zijn allemaal mannen. Oh wacht, 1 vrouw + 1 man met heel lang haar. En de verkiezingsslogan is 'kop d'r veur'. Next.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:36:49 #27
55709 Stereotomy
pi_78679955
Nou, ik wilde dus de Kieskompas van Hoogeveen doen, loop ik meteen al vast bij de eerste vraag. WTF is gebouw De Arend?

Hm. Nouja. Bijlmer op de hei, slopen maar.
pi_78680013
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik wilde dus de Kieskompas van Hoogeveen doen, loop ik meteen al vast bij de eerste vraag. WTF is gebouw De Arend?
Een heel erg hoge en oude flat. Kan me geen moer schelen wat daarmee gebeurt: neutraal ingevuld
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:39:57 #29
55709 Stereotomy
pi_78680121
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een heel erg hoge en oude flat. Kan me geen moer schelen wat daarmee gebeurt: neutraal ingevuld
D66
pi_78680285
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
D66
pi_78681552
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

D66

Het pakketje was tof Héél veel cadeautjes van de dieetclub hipheid
pi_78682440
Leuk FC

Mja, die stemwijzer he, die neem ik niet meer serieus sinds ik daar de hele tijd CU of CDA moest stemmen. En nu dus ook de Utrechtse variant van de PVV. Isa, je moet uitgaan wat voor jou het belangrijkste is. Dan kijk je bij welke partijen je uitkomt en dan ga je afstrepen. Zo heb ik dat ook gedaan, ik wil bijvoorbeeld Amelisweerd behouden en geen A27 er doorheen . En isa! Ik las dat je flink ziek was! Heb ik helemaal gemist . Sterkte!

Zielige Xena Sterkte voor het diertje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 14:52:38 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78683278
Bij Bellefleur een teek verwijdert. Geen idee hoe zij eraan gekomen is.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78683467
Ah, altijd zielig om zo'n teek eruit te halen. Die van ons zijn er geen fan van in elk geval

Ik ben een executive summary uit mijn duim aan het zuigen.. en eigenlijk moet ik dan nog wat theorieën doorlezen.. maar dat zal wel wat half/half gaan
pi_78683843
wat leuk FC! Ook ik kreeg net een een hele dikke enveloppe binnen de DE-punten van krakkemieke
pi_78683894
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:
wat leuk FC! Ook ik kreeg net een een hele dikke enveloppe binnen de DE-punten van krakkemieke
Toch een leuk medium dat FOK!
pi_78684006
hierbij doe ik dus een oproepje: help mij aan mijn OILILY THEESERVIES! hebben jullie nog douwe egberts punten liggen waar je toch niks mee doet, please stuur ze naar mij! verzendkosten worden natuurlijk vergoed Laat t even weten via PM.
pi_78684028
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Een soort emotionele, intellectuele en materiële Marktplaats
pi_78684082
Je mag mijn punten wel, wat ik drink alleen soms pickwick thee en voordat je daar iets mee bij elkaar hebt gespaard

Maar dan spaar ik nog even verder tot het een beetje de moeite waard is
pi_78684109
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78684171
En natuurlijk een knuffel voor DE en Xena/Bluezz/Golfer.
En nog gefeliciteerd Tezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78684212
We hebben hier een gevalletje Kafka
Zorgtoeslag van mij (die ik niet eens wil of recht op heb) is op een verkeerde naam & rek. nummer vanaf eind 2008 maandelijks gestort.
Brieven, telefoontjes en heel wat toestanden verder is het nog niet goed.
Degene die de toeslagen heeft ontvangen (gelukkig ook een instantie en geen particulier) verleent alle medewerking terwijl de bel. dienst zegt dat zij niet reageren
Zij hebben notabene het geld vorige maand al teruggestort.. dus weer bellen met bel.dienst. Weer een ander, weer alles uitleggen etc etc etc
Weer alle foutieve info in de computer vd bel. dienst gewijzigd (3e X )
Nu zijn zij eindelijk aan het bellen met de instantie waar het geld zit en dan hopen we dat het klaar is nu.
Wel een resumé brief erachter aan gestuurd met onze bevindingen....

Makkelijker kunnen we het niet maken toch?

Xena nog even geknuffeld en alvast een pijnstillertje gegeven voor straks, ze staat nu helemaal niet meer op haar pootjes en als ze beweegt blaast en gromt ze van pijn, bovendien maakt ze een erg timide indruk
pi_78684376
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Een soort emotionele, intellectuele en materiële Marktplaats
en tnx, tegen de tijd dat ik naar de winkel ga, laat ik het weten. En krakke, echt waanzinnig bedankt, het zijn er zelfs meer dan je had gezegd als er hier idd nog mensen zijn die punten hebben dan moet ik toch al aardig wat kunnen halen Wil nl zoveel mogelijk in één keer halen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 15:19:53 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78684451
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:

"Wat fijn om iemand te ontmoeten die het einde van de rit ook niet heeft gehaald".
pi_78684506
Borisz: Sven heeft anders ondanks de misser toch de rit uitgereden hoor

En voor Xena
pi_78684848
He bah bluez dat gedoe met de belastingdienst. En arme Xena
pi_78684971
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik vind Mark Tuitert leuk En Bob de Jong niet Met z'n viezige mat
pi_78684974
Bij mij ging het niet om geld, maar om een vermelding op mijn bankafschrift bij de zorgtoeslag. Kostte me maar 3 bezoekjes ofzo....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 15:33:53 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78685029
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind Mark Tuitert leuk En Bob de Jong niet Met z'n viezige mat
Vanmiddag de huldiging gezien. Erica T ging weer los .
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:50:32 #50
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78685845
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef borisz het volgende:

[..]

mehehehe grappig
pi_78686700
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef freecell het volgende:

Nou! Ik heb zoveel aan fok te danken (en niet alleen leuke dingen, maar that's life)

Ik ben vandaag in zo'n opperbest humeur Ik heb geen pijn woah! Ik voel me helemaal energiek en zo hehe.
Net rondje stembureau, boekhandel, apotheek, ziekenhuis en supermarkt gedaan

quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:31 schreef Pandorah het volgende:
Leuk FC

Mja, die stemwijzer he, die neem ik niet meer serieus sinds ik daar de hele tijd CU of CDA moest stemmen. En nu dus ook de Utrechtse variant van de PVV. Isa, je moet uitgaan wat voor jou het belangrijkste is. Dan kijk je bij welke partijen je uitkomt en dan ga je afstrepen. Zo heb ik dat ook gedaan, ik wil bijvoorbeeld Amelisweerd behouden en geen A27 er doorheen . En isa! Ik las dat je flink ziek was! Heb ik helemaal gemist . Sterkte!

Zielige Xena Sterkte voor het diertje
Ik ben ook maar de partijpunten afgegaan en gekeken waar ik wel en niet mee eens was en hoe zwaar dat voor mij weegt (en even gekeken op de websites van betreffende partijen, de CU had een dienst gisteravond waarin ze oa gebeden hebben voor een goede verkiezingsdag, Ross' reactie " But that's cheating!"

Ja, ik was flink ziek, maar o wat voelt het fijn om geen pijn te hebben Arme mensen die elke dag pijn hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')