Maar 't is nu zo'n beetje het einde van de ochtendquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
Aaah die zijn lief!
CF, ik denk dat ze misschien nog niet eens aan de beurt is?
Ze was toch de laatste of een na laatste in de ochtend?
Ja nou, dat bedoel ik. Waarschijnlijk is ze dan net, of nog net niet aan de beurt. Dus blijft nog wel tijdje afwachten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar 't is nu zo'n beetje het einde van de ochtend
Of gewoon zo gaan en vragen of er een Naturistenpartij is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef Aure het volgende:
Troetelbeertjes
En gefeliciteerd Tezz!!
Ik ga me zo maar es aankleden en daarna stemmen..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of gewoon zo gaan en vragen of er een Naturistenpartij is.
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan kun je vragen naar de Pyjama Party.![]()
Watisutwatisutwatisut? * Dol op verrassingspakketjes*quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
Er komt hier net een aangetekend pakje binnen in cadeaupapier
*schaar gaat zoeken*
Ik heb altijd stemwijzer.nl gebruikt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik heb een paar weken terug op een linkje van jou geklikt voor een stemadvies, maar als ik op stemwijzer.nl kijk staat Hoogeveen daar niet tussen. Op jouw linkje stond dat er wel bij. Weet je (of iemand) de site nog?
En ik heb net meterstanden van gas en elektriciteit doorgegeven en ik moest beiden twee maal intoetsen omdat de standen lager waren dan verwacht
kieskompas:quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik heb een paar weken terug op een linkje van jou geklikt voor een stemadvies, maar als ik op stemwijzer.nl kijk staat Hoogeveen daar niet tussen. Op jouw linkje stond dat er wel bij. Weet je (of iemand) de site nog?
En ik heb net meterstanden van gas en elektriciteit doorgegeven en ik moest beiden twee maal intoetsen omdat de standen lager waren dan verwacht
Een heel erg hoge en oude flat. Kan me geen moer schelen wat daarmee gebeurt: neutraal ingevuldquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik wilde dus de Kieskompas van Hoogeveen doen, loop ik meteen al vast bij de eerste vraag. WTF is gebouw De Arend?
D66quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een heel erg hoge en oude flat. Kan me geen moer schelen wat daarmee gebeurt: neutraal ingevuld
quote:
Toch een leuk medium dat FOK!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:
wat leuk FC! Ook ik kreeg net een een hele dikke enveloppe binnende DE-punten van krakkemieke
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:
wat leuk FC! Ook ik kreeg net een een hele dikke enveloppe binnende DE-punten van krakkemieke
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een soort emotionele, intellectuele en materiële Marktplaats
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
"Wat fijn om iemand te ontmoeten die het einde van de rit ook niet heeft gehaald".
Vanmiddag de huldiging gezien. Erica T ging weer losquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Mark Tuitert leukEn Bob de Jong niet
Met z'n viezige mat
Nou! Ik heb zoveel aan fok te dankenquote:
Ik ben ook maar de partijpunten afgegaan en gekeken waar ik wel en niet mee eens was en hoe zwaar dat voor mij weegtquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:31 schreef Pandorah het volgende:
Leuk FC
![]()
Mja, die stemwijzer he, die neem ik niet meer serieus sinds ik daar de hele tijd CU of CDA moest stemmen. En nu dus ook de Utrechtse variant van de PVV. Isa, je moet uitgaan wat voor jou het belangrijkste is. Dan kijk je bij welke partijen je uitkomt en dan ga je afstrepen. Zo heb ik dat ook gedaan, ik wil bijvoorbeeld Amelisweerd behouden en geen A27 er doorheen. En isa! Ik las dat je flink ziek was! Heb ik helemaal gemist
. Sterkte!
Zielige XenaSterkte voor het diertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |