o zo herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ook al loop je 30x dezelfde route, elke keer val je weer over dezelfde totaal niet tactisch geplaatste scheerlijn.
En volgens mij ook wat C-campings.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef Irien het volgende:
er zijn wel campings met bomen toch? iig aan de randen...
Ssst niet mijn geheime camping doorgeven. Alhoewel de C1 en C2 veel te vol zitten en de C3 niet zoveel bomen heeft. Maar als je de weg weet (of een goede tomt tom) het wel met de auto makkelijk te bereiken is en je weinig last van files hebt dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En volgens mij ook wat C-campings.
Mijne staan op "klaar voor verzenden". Vond het al lang durenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je kunt wel inloggen via teleticketservice of goformusic (afhankelijk van waar je ze besteld hebt).
Dan zie je de ticketstatus.
.
Absint!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo leuk.
Ook mooi was die kutregenbui die iedereen zag aankomen maar waarvan niemand zin had om paraplu's ofzo te halen. Stonden we daar in onze bikini's en hotpants te blauwbekken.
Gelukkig gingen we vooraan staan ergens en werden we warm gehouden door dikke die-hard rockmensenen absint.
Absinth was verboden omdat er alsem in zat. Dat was het goedje waar je een roes van kreeg. Nu is absinth weer toegestaan, maar zonder de alsem. Het is echt bocht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Absint!Ik dacht dat dat verboden/niet te krijgen was, maar lees dat dat sinds 2005 weer is toegestaan in Nl? Ben er altijd wel een beetje nieuwsgierig naar geweest...lekker? Waar te krijgen?
dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Irien het volgende:
Wat ik vooral opvallend vind aan Werchter is dat het zo massaal is en maar 2 podia, maar dat ik daar totaal geen last van heb. De meeste optredens kan je goed zien, de sfeer is relaxt, geen lange rijen, geen gevechten of gedoe, niet geplet voor een podium, (behalve Coldplay dan, vorig jaar)... prima festival
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absinth was verboden omdat er alsem in zat. Dat was het goedje waar je een roes van kreeg. Nu is absinth weer toegestaan, maar zonder de alsem. Het is echt bocht.
Zo'n grote naam binnen een tijdsbestek van twee weken in zo'n klein landje... weet niet of dat echt gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef bloodymary het volgende:
Waarom? Er staan toch wel vaker bands op twee Belgische festivals?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42859003quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:03 schreef TWP het volgende:
Misschien al in een eerder topic besproken, maar Kytman's Hiphop Orchestra zou er toch helemaal mee stoppen? Dacht dat Collin Benders een totaal nieuw project wilde opstarten en in de HMH afgelopen jaar zn laatste opdtreden zou zijn? Vreemd dat 'ie dan nu toch weer op Werchter staat. Of heb ik nou echt iets gemist?
quote:Zoals gezegd: de HMH is de laatste Hermit Sessions show. In Nederland. Want als er interesse is in het buitenland, stapt het hele circus de bus weer in. "Mijn muzikale interesse vraagt om meer, maar voor het buitenland gelden andere regels. Het is alles behalve concreet, maar ik vind dat het moet gebeuren. Vorige maand deden we een show op het festival De Nachten in België. Het is heel leuk om te zien dat de mensen ons daar helemaal niet kenden, maar dat ze aan het eind van de show wel op hun stoelen stonden te springen." Grote landen als Duitsland en Frankrijk zijn logische kandidaten. Bang om zijn omvangrijke band niet mee te krijgen op een volgend avontuur is Benders niet. "Ik had niet verwacht dat ik de band het hele jaar bij elkaar kon houden, maar iedereen vindt het jammer dat het ophoudt. Op de toetsenist na die na twee shows besloot toch liever met Wouter Hamel verder te gaan, zijn we onderweg niemand verloren. Ja, hooguit omdat iemand de bus of de boot miste."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |