Wil je er nog een ?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Al het eten gooien ze waarschijnlijk ook het liefst in de koelkast vaatwasser, en de biefstuk moet doorgebakken worden.
Zo is deze hele discussie begonnen MissHobje maar ze willen niet luisteren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef MissHobje het volgende:
Zullen we het dan vanaf nu wel over TS zijn vraag houden?
Dank!
Wat mij betreft alleen heet water, gietijzeren pannen help je om zeep met sop, dat is zonde. Een ander soort pan zou dan wellicht de oplossing zijn als je met sop wil afwassen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef MissHobje het volgende:
Dank!
Wat mij betreft alleen heet water, gietijzeren pannen help je om zeep met sop, dat is zonde. Een ander soort pan zou dan wellicht de oplossing zijn als je met sop wil afwassen.
Waarom, die is nu toch al wel beantwoord?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef MissHobje het volgende:
Dan nog hoeft er niet offtopic te worden gegaan, wellicht wil TS nog wat meer meningen en ervaringen weten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Waarom, die is nu toch al wel beantwoord?
En als hier niet dan in de 3000 andere topics over ditzelfde onderwerp.
Dat de vraag van Kaas beantwoord is en het antwoord jou niet aanstaat, betekend niet dat je je als een echte snobistische kook-feeks mag gedragen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef RobinOok het volgende:
Waarom, die is nu toch al wel beantwoord?
En als hier niet dan in de 3000 andere topics over ditzelfde onderwerp.
jezus, gaat 'ie lekker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef RobinOok het volgende:
Sjesus, wat een zure mutsen hier allemaal. Het antwoord staat mij prima aan, er is namelijk maar 1 fucking antwoord mogelijk. Ik ben geen snob (de snobs zijn juist dol op die gietijzeren zut) en er is geen sprake van een vete. Echt geen greintje gevoel voor humor jullie. Aaaaaararrggghhhh.
Weet je wat, ik zal eens een leuk nieuw topic open over hoe lang ik mijn kipfilet kan bewaren. Of dat de eieren buiten of binnen de koelkast moeten en of je op een tefal grillpan kan grillen. *gaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
Relax babequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef RobinOok het volgende:
Sjesus, wat een zure mutsen hier allemaal. Het antwoord staat mij prima aan, er is namelijk maar 1 fucking antwoord mogelijk. Ik ben geen snob (de snobs zijn juist dol op die gietijzeren zut) en er is geen sprake van een vete. Echt geen greintje gevoel voor humor jullie. Aaaaaararrggghhhh.
Weet je wat, ik zal eens een leuk nieuw topic open over hoe lang ik mijn kipfilet kan bewaren. Of dat de eieren buiten of binnen de koelkast moeten en of je op een tefal grillpan kan grillen. *gaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Eieren buiten de koelkast trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |