Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Milfquote:
Frankquote:
Justin \m/quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Heb 4u slaap gehad, zometeen vergadering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen wouter, ratel, frutsel haakon en de rest der tukkers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IvoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom krijg ik geen persoonlijke begroetingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik daarvoor vroeg wakker?
Doet maar wat..
alleen de leuke krijgen dat, je had wel wat langer kunnen blijven liggen dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom krijg ik geen persoonlijke begroetingBen ik daarvoor vroeg wakker?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo SjoemieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
dan laat ik Marko aan San en dan neem ik jou welquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je gaat Marko toch niet afpakken van San en mij he.
Nee. Ik wil Marko.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan laat ik Marko aan San en dan neem ik jou wel
Sanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Samzz het volgende:
Bas
Selma
Wouter
Machiel
Justin
Fruts
Sjoemel
dan neem ik Marko voor jouquote:
werk zequote:
quote:
nee hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
San gaat niet door dus.... jammer dan Ruler, geen Marko voor jou.
Die is van mij en San.
en ook een goede morgen bas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom krijg ik geen persoonlijke begroetingBen ik daarvoor vroeg wakker?
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik leef nog.![]()
Was gezellig op msn, dat moet hier ook het geval zijn.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:37 schreef haakon het volgende:
[..]
alleen de leuke krijgen dat, je had wel wat langer kunnen blijven liggen dus.
whehe
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Aaaah!! Een 3e mod!
Ze nemen ToF over!
OPEN JE OGEN MENSEN!!!!!!
Jazeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:31 schreef haakon het volgende:
donders mooie pafipo !
Waar is mijn alu-hoedje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Aaaah!! Een 3e mod!
Ze nemen ToF over!
Inderdaad, tijd om ToF te boycotten!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Aaaah!! Een 3e mod!
Ze nemen ToF over!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Kreator het volgende:
Van iemand die X-factor fan is hoef je weinig te verwachten hoor. SBS-publiek heb je er na 2 posts uitgepwnt.
Moet je er ook niet inkijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
deze LED is donders fel. ik zie nog steeds vlekken
die wil ik in de computerkamer bouwen en als het even kan gebruiken als een soort ambilightquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Moet je er ook niet inkijken
Maarre, waar gebruik je die voor dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Moet je er ook niet inkijken
Maarre, waar gebruik je die voor dan?
hmm daar heb je hele mooie ledstrips voor hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die wil ik in de computerkamer bouwen en als het even kan gebruiken als een soort ambilight
En iedereen die je kamer binnenkomt ziet nog dagen vlekken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die wil ik in de computerkamer bouwen en als het even kan gebruiken als een soort ambilight
Ik geef X Factor dat stukje extra kwaliteit, mister.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Kreator het volgende:
Van iemand die X-factor fan is hoef je weinig te verwachten hoor. SBS-publiek heb je er na 2 posts uitgepwnt.
waar en hoe duur?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm daar heb je hele mooie ledstrips voor hoor
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En iedereen die je kamer binnenkomt ziet nog dagen vlekken?
ff zoeken, hmm kan zo 123 niet terug vinden, ga nog ff doorquote:
Kutpc speelt hem hier weer niet afquote:
wat een prijzen. die LEDs van mij waren iets van 2.5 euro/stukquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef Redbaron het volgende:
wat gevonden... http://www.lampenlicht.nl(...)-compleet/g32/p4506/
of http://www.ledlightstore.nl/led-strips/led-strips-binnen.html
Nicolequote:
joah ok, maar aangezien ik mezelf niet capabel genoeg vind om zelf te knutselen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een prijzen. die LEDs van mij waren iets van 2.5 euro/stuk
en nu heb ik zelf ook nog wat te doen
Ik ga wel stemmen, maar t maakt volgens mij geen reet uit wie je kiest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie van jullie tukkertjes gaan er allemaal stemmen vandaag of hebben al gestemd?
Ik niet. Hoewel de loempia-meneer er wel vlak naast zit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie van jullie tukkertjes gaan er allemaal stemmen vandaag of hebben al gestemd?
Straks even.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, dan moet je een tv/monitor met ambilight kopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah ok, maar aangezien ik mezelf niet capabel genoeg vind om zelf te knutselen...
ik ga niet stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat ik niet ga...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
of gewoon oldskool bureaulampquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan moet je een tv/monitor met ambilight kopen
Dat heb ik voor de pcquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jij bent ook wel erg subtiel hequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef haakon het volgende:
een klasgenoot van me heeft/had een vriendin, keerl weet niet wat ie wil ja... msn gesprek:
Daann zegt:
kijk dan wat ik allemaal met haar heb gedaan en meegemaakt
vergeet je niet zomaaar hoor
Machiel zegt:je praat als een wijf
watn zeikerd
ja ja, erg duidelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef haakon het volgende:
een klasgenoot van me heeft/had een vriendin, keerl weet niet wat ie wil ja... msn gesprek:
Daann zegt:
watn zeikerd
dan kom ik je misschien nog wel tegen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:18 schreef Fems het volgende:
Ik ga wel stemmen! Zometeen/straks! Eerst even ontbijten ind e v&d!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef haakon het volgende:
Daann zegt:
watn zeikerd
ze zit in Gronigenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
dan kom ik je misschien nog wel tegen.
Doe maar luxequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:18 schreef Fems het volgende:
Ik ga wel stemmen! Zometeen/straks! Eerst even ontbijten ind e v&d!
Je klinkt als hooliganquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Samzz het volgende:
M'n luie reet, geen sprake van, 'k heb een wel overwogen plan en een hoofd vol voorkeurstemmen.
Wie wil het meebeleven, om non-stop gas te geven,
aangeschoten, wild en niet te temmen!
Whoehoe
Het 5-*****-Ticketquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil Invictus graag zienwant Matt Damon (
) en Morgan Freeman
Een hooligan kan alles roepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hooligan zou t ook kunnen roepen...
Ohjah HB is idd koel
die heb ik ook al jarenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het 5-*****-Ticket
5 x film voor slechts ¤ 30,00
5 Keer naar de film voor maar ¤ 30,00! Dé aanbieding voor de echte filmjunks! Het ticket is persoonsgebonden en een jaar lang geldig op iedere dag en elk tijdstip op vertoon van een (geldig) legitimatiebewijs! Vraag naar de voorwaarden bij de info kassa.
..ik zeg doen. das 6 euro per kaartje.
pics?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiekn of de milf zo aan het werk is
pics?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiekn of de milf zo aan het werk is
Idd... Maar, als het de vrouw was die je laatst plaatste, dan hoeft het nietquote:
Soms ben ik nog wel eens alert en snelquote:
het ging niet om die trol op de voorgrond hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Maar, als het de vrouw was die je laatst plaatste, dan hoeft het niet
Pffff... Gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het ging niet om die trol op de voorgrond hoor
gandalf!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef haakon het volgende:
ik heb een woord gevonden wat op twaalf rijmt !
en dat is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef haakon het volgende:
ik heb een woord gevonden wat op twaalf rijmt !
is er nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef haakon het volgende:
net als een nederlands woord wat rijmt op nieuws.. ?
Er zijn 6 woorden gevonden die rijmen op nieuwsquote:
Waarvan 4 keer nieuws. En nieuws rijmt dus niet op nieuws.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef Incolumis het volgende:
Er zijn 6 woorden gevonden die rijmen op nieuws
interviews
nieuws
previews
sportnieuws
wereldnieuws
zondagsnieuws
ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarvan 4 keer nieuws. En nieuws rijmt dus niet op nieuws.
Nederlandse woorden ook ? en iets wat niet op nieuws eindigt, want das geen rijmen natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Er zijn 6 woorden gevonden die rijmen op nieuws
interviews
nieuws
previews
sportnieuws
wereldnieuws
zondagsnieuws
intervieuws is toch Nederlands?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef haakon het volgende:
[..]
Nederlandse woorden ook ? en iets wat niet op nieuws eindigt, want das geen rijmen natuurlijk
maar staat wel in de van dalequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:32 schreef haakon het volgende:
[..]
van het engels overgenomen, betekent eigenlijk ondervragen ofzo
San tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Maar, als het de vrouw was die je laatst plaatste, dan hoeft het niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:44 schreef haakon het volgende:
[..]
nouhou, waarom denk je dat ik het andesrom had gedaan !
jammer.quote:
Wie was het dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
San tochDacht je nou echt dat ik voor die trol ging?
die ene met die pijlquote:
quote:
nog een keer goed kijken.quote:
mwah zou niet echt milf zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nog een keer goed kijken.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Kreator het volgende:
Na 112 is er nu ook een nummer voor Marokkanen in nood: 0900852273598564215555222112235565564464557675454212121222121212212121212121204548607
Druk 1 voor ophangen, druk 2 voor Nederlands, druk 11 voor Marokkaans.
Hoewel er in oldenzaal ook mooie gaten in de weg zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wat is Enschede toch eigenlijk ook een pauperstad hé, overal gaten in de weg en rotzooi, zelfs 'n zooi bakstenen gezien
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Kreator het volgende:
Na 112 is er nu ook een nummer voor Marokkanen in nood: 0900852273598564215555222112235565564464557675454212121222121212212121212121204548607
Druk 1 voor ophangen, druk 2 voor Nederlands, druk 11 voor Marokkaans.
woar?quote:
Niet naar gekekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
woar?
lag d'r trouwens nog bloed op 't spoor?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet naar gekeken!
Ik kwam binnen bij de shopBen ik nu volwassen?
want?????????quote:
misschien dat je dan volwassen bentquote:
neu ben ik nou al.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien dat je dan volwassen bent
tagliatteli ofzoquote:
Welke shop?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet naar gekeken!
Ik kwam binnen bij de shopBen ik nu volwassen?
In Deventer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke shop?
En nee, Wouter. Geen bloed op het spoor.
Ja, want er is maar een shop in Deventerquote:
Ik weet niet hoe die heet, naast cafe El Popo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want er is maar een shop in Deventer
Cafe El Pauper is datquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die heet, naast cafe El Popo.
quote:
Nee popo, je weet toch popo scotoe in de wijk, elkaar beknallen met pipa's.quote:
oke, dan ga ik met de auto.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke shop?
En nee, Wouter. Geen bloed op het spoor.
Nogal ja, lange drukke werkdagen en een gigantische verkoudheid... dus afgelopen nachten ff kut geslapen.quote:
Heb je al 'n openluchtfilter? eventueel geinteresseerd in het motorblok van 'n audi a8?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:20 schreef Redbaron het volgende:
hmm vage shizzle, kan met mn foon niet meer t internet op...
Wel een zonnebril rijker en montagemateriaal sideskirts besteld.
Nee. Van een joint word je wel rustig met ADHDquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Robin, ga je van ADHD ook slecht rappen?
Ja en neequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb je al 'n openluchtfilter? eventueel geinteresseerd in het motorblok van 'n audi a8?
Je moet de poorten polijstenquote:
Als je die prijs ervoor moest betalen valt het mee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:20 schreef Redbaron het volgende:
hmm vage shizzle, kan met mn foon niet meer t internet op...
Wel een zonnebril rijker en montagemateriaal sideskirts besteld.
welke prijs bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je die prijs ervoor moest betalen valt het mee.
Stomen met Vicks, warme douche en naar bed met een beker warme melk met honingquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nogal ja, lange drukke werkdagen en een gigantische verkoudheid... dus afgelopen nachten ff kut geslapen.
Redelijk gebroken nu
Klinkt wel goed eigenlijk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomen met Vicks, warme douche en naar bed met een beker warme melk met honing
AJUU!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:46 schreef Robinhoo het volgende:
Trainen, daarna voetbal kijken in kantine
Voetbal? Huh wat wanneer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:46 schreef Robinhoo het volgende:
Trainen, daarna voetbal kijken in kantine
Goedenavondquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef Mdrop het volgende:
Goeden Avond , TVP!
[..]
Voetbal? Huh wat wanneer?
Vicks heb ik niet, melk heb ik niet en honing heb ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomen met Vicks, warme douche en naar bed met een beker warme melk met honing
Jup heel ffquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben je nog naar de stad geweest Bas?
Dag Skippyquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef skippy22 het volgende:
Hoi
Ik heb macaroni gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol, hier spaghettinni ofzo, ook niet mij favoriet.
Jup gelukkig wel, want moet morgen weer werken en ga er vanuit dat ik m nodig hebquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En geslaagd? Ik bedoel, heb je een zonnebril gevonden?
Oke. En sorry dat ik niet meeging maar ik had het erg druk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup gelukkig wel, want moet morgen weer werken en ga er vanuit dat ik m nodig heb
Kan gebeuren, was ook met 5min weer weg nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke. En sorry dat ik niet meeging maar ik had het erg druk.
Dat is beter te doenquote:
Dan is het echt wel een opgave ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is beter te doen. Laatst bij een vriendin gegeten en die hadden er ei en augurken en weet ik wat allemaal door heen, wat een opgave om dat je bord leeg te krijgen, maarja je bent gast
.
Ja ik heb het er maar moeilijk meequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan is het echt wel een opgave ja.Arme jij.
allebei de dagen werkenm en misschien zaterdag ook nogquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Bijna weekend!
Alleen de donderdag en vrijdag nog !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |