Oh, moet ik nou stoppen met kauwen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
is het al lunchtijd?
nee... nog 40 minuten
als je opslag wil wel ja...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh, moet ik nou stoppen met kauwen?
zal wel gejipt zijn, maar dat is niet mijn probleem.. Ze maken maar een nieuwe of zo.. morgen even binnenwandelen.quote:
niet nodig, heb al een andere baanquote:
failure alertquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Vrouw! dat op de stoep fietst
mij dissen, en dan niet weten wat te zeggen op de backfire
en in zijn profiel: "ik zet je zo snel voor paal dat hij flitst"yeah right, jezelf zul je bedoelen
ik gebruik geen creditcard weet ook niet hoeveel dat gebruikt wordquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel gejipt zijn, maar dat is niet mijn probleem.. Ze maken maar een nieuwe of zo.. morgen even binnenwandelen.
kauw dan maar door...quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na half 10 s'avonds valt dat wel mee
oeh ff kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Vrouw! dat op de stoep fietst
mij dissen, en dan niet weten wat te zeggen op de backfire
en in zijn profiel: "ik zet je zo snel voor paal dat hij flitst"yeah right, jezelf zul je bedoelen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haarscheurtje wellicht, maar dat moet wel gemaakt worden.
voor half negen is het gratis op zaterdagquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
na half 10 gaat de inkom omhoog , KOMT ALLEN REEDS OM HALF NEGEN
Zo, daar zul je niet van profiteren
ligt eraan waarop je kauwtquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh, moet ik nou stoppen met kauwen?
etenswarenquote:
moet af en toe tickets boeken, verder gebruik ik hem nergens voor, behalve als noodmaatregel. Als ik halsoverkop weg moet (wat voor reden dan ook) is het wel handig iets als back-up te hebben. Buiten 1500 euro cash, een pinpas en credit card van de Rabobank en pinpas van een Indonesische bank is een credit-card van een Indonesische bank een toegevoegde zekerheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gebruik geen creditcard weet ook niet hoeveel dat gebruikt word
ook niet daar bij jou ken alleen het pin systeem
hm, goed punt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee, dan zou het altijd druppelen en niet alleen als er in de badkamer water gebruikt wordt.
enige reden waarvoor ik em nodig zou hebben is voor playstation netwerk om online games te halenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet af en toe tickets boeken, verder gebruik ik hem nergens voor, behalve als noodmaatregel. Als ik halsoverkop weg moet (wat voor reden dan ook) is het wel handig iets als back-up te hebben. Buiten 1500 euro cash, een pinpas en credit card van de Rabobank en pinpas van een Indonesische bank is een credit-card van een Indonesische bank een toegevoegde zekerheid.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
etenswaren
thanx voor jullie steun mannen
tuurlijk altijd leuk om pubertjes op hun plaats te zettenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
etenswaren
of je afvoer van de badkamer lektquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee, dan zou het altijd druppelen en niet alleen als er in de badkamer water gebruikt wordt.
graag gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
etenswaren
en dat is dus de reden waarom ik niks geefquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:voor diegenen die geloven dat geld geven zin heeft:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8535189.stm
95% van het geld voor voedsel, waaronder Band Aid, ging naar wapens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |