Je meent het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 05:04 schreef Ringo het volgende:
Ik weet niet hoe serieus jij Miles wil nemen en of je daar nog toetervormige hulpstukken bij nodig hebt. Ik luister liever naar hem. Of naar Bob Marley natuurlijk.
Drents.
Blues is eigenlijk voor shag rokende babyboomers.quote:Op donderdag 11 maart 2010 05:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Jazz ook iets voor negers. Net als blues. Daar moeten wij kaaskoppen ons niet aan willen branden.
Nee jij begrijpt de blues niet. Dat is van slaven die op plantages werken of in de gevangenis leven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 05:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Blues is eigenlijk voor shag rokende babyboomers.
Ja, das war einmal...quote:Op donderdag 11 maart 2010 05:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt de blues niet. Dat is van slaven die op plantages werken of in de gevangenis leven.
Heul niet! Daniel lohues is een baasquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, das war einmal...
Blues is nu voor lelijke dikke blanke mannen met sliertig grijs haar en zweetkringen rond de oksels, die het altijd over vroegâh hebben en dan misprijzend de wereld inkijken, onderwijl tokkelend en voetstampend alsof ze van de duivel zelf een glaasje appelsap hebben mogen meedrinken.
En ik vrees met grote vreze dat we ook ooit Daniël Lohues tot die categorie kunnen rekenen.
Neen. Je haalt blues en hardrock door elkaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, das war einmal...
Blues is nu voor lelijke dikke blanke mannen met sliertig grijs haar en zweetkringen rond de oksels, die het altijd over vroegâh hebben en dan misprijzend de wereld inkijken, onderwijl tokkelend en voetstampend alsof ze van de duivel zelf een glaasje appelsap hebben mogen meedrinken.
En ik vrees met grote vreze dat we ook ooit Daniël Lohues tot die categorie kunnen rekenen.
Nee gast, blues is nou echt typisch iets voor iedereen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, das war einmal...
Absoluutquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heul niet! Daniel lohues is een baas
Dat laatste klopt trouwens helemaal nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Karammel het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Al moet wel even iemand zijn albums online knallen. Nu is alleen zijn eerste te vinden.
Hey kijk, Ringo heeft weer eens een mening over dingen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, das war einmal...
Krijg je er al buikpijn van?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hey kijk, Ringo heeft weer eens een mening over dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |