quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Ben in ieder geval reuze benieuwd hoeveel stemmen hij krijgt .
| 1 |
Wat is er erg aan om het te mogen? Dat het erg is om te doen, dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:21 schreef TLC het volgende:
Stemmen op de VVD waarvan Rutte vindt dat je de holocaust mag ontkennen
Oh, dat vind ik een hele moeilijke kwestie, weet je dat!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:21 schreef TLC het volgende:
Stemmen op de VVD waarvan Rutte vindt dat je de holocaust mag ontkennen![]()
De interessante vraag is dan vind ik vanuit welk motief iemand de holocaust meent te moeten ontkennen. Dat Eddy, 22 jaar, uit Veendam op zijn zolderkamertje op een regenachtige dinsdagavond op een conspiracy-theorie terecht is gekomen uit verveling en daarna meent te moeten concluderen dat de holocaust een fabeltje is, vind ik nog niet zo zorgelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik een hele moeilijke kwestie, weet je dat!
De holocaust is er gewoon geweest...En mensen die anders denken moet je ten vuur en ter zwaard bestrijden..maar om een overtuiging strafbaar te stellen?..daar heb ik moeite mee...en dus focus ik me daar niet te zeer op. Want je bent toch wel heel apart als je de holocaust im frage wilt stellen...
Precies, dat is een ander verhaal. Dan wordt het dus min of meer aangevoerd om bepaalde - verwerpelijke - ideologieėn kracht bij te zetten. Van een oprechte overtuiging is dan ook vaak geen sprake.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:32 schreef capricia het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen David Irving qua denials.
En das ook meteen iemand die zichzelf associeert met extreem rechts. Dus hij heeft er een belang bij om het te ontkennen. Het gaat er ook om aan welk bewijs je het meeste waarde hecht.
Wonen er zoveel Fokkers in Almere en Den Haag dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zal wel weer een PVV paradepoll worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |