Okequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:24 schreef Twizu het volgende:
Ga 'm trouwens niet uitknijpen. Je hebt dan kans dat je de pus verder naar binnen drukt, waardoor de bacterën in de bloedbaan terecht kunnen komen en zich verder verspreiden. Je hebt dan kans dat er op een andere plaats weer een steenpuist komt.
Steenpuist, zeker. Als je een clusterpuist wil, moet je 'm flink uitkniijpen en alles goed over je billetjes uitsmeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:30 schreef Lysdexie het volgende:
De bult is verhoogd, doordat er een soort bult omheen zit in de vorm van een ring van 1 cm breed
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Steenpuist, zeker. Als je een clusterpuist wil, moet je 'm flink uitkniijpen en alles goed over je billetjes uitsmeren.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:30 schreef Lysdexie het volgende:
De bult is verhoogd, doordat er een soort bult omheen zit in de vorm van een ring van 1 cm breed
What she said.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Steenpuist .....met warme compressen proberen de boel sneller te laten "rijpen"(en eventueel trekzalf gebruiken)en dan komt de troep er vanzelf wel uit als het geheel "rijp"....niet aan zitten prutsen etc....
Overdrijven is ook een vak. Zo'n steenpuist voel je wat, maar je broek niet meer aan......quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
Ik kan mijn broek niet meer aan, zo'n pijn doet het
Niet iedereen is gezegend met een ronde volle bipsquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Zo'n steenpuist voel je wat, maar je broek niet meer aan......
Je bil heeft spek zat om lekker op te zitten.
Het zit op de zijkant van m'n bil, precies op de plek waar mijn riem zit. Da's een ander verhaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Zo'n steenpuist voel je wat, maar je broek niet meer aan......
Je bil heeft spek zat om lekker op te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |