Heeft potentie!quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:14 schreef Christiaan het volgende:
Is er al een topic à la "Wie heb jij live gezien" of zo?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Dit soort stoere taal zitten we in MUZ dus niet op te wachten.
Ik zou even dimmen, we doen graag normaal tegen elkaar op dit forum.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Just weighin' out the facts bro, ik mag wel nieuw zijn, maar het lijkt me moeilijk dat de hoop heisa die komt nadat er een gitaristen SC vol zit en een nieuwe wordt aangemaakt gebruikelijk is, dat bedoel ik met dat je moet 'chillen', verder klopte er ook niks van die zin.
Dus nee, het was geen 'stoere taal', en als je dat wel vindt, dan moet je er niet zo zwaar aan tillen.![]()
Volgens mij krijgen mods soms wel meer shit over hun heengegooid?
Same for you.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Over te strikt modden gesproken. in een SC-like topic TVP's gaan verwijderen.
Way to go dude, al een tijdje geen natte plek meer in je broek gehad van al die knopjes?
Wat?quote:
Ik had nog zo gehoopt dat hij weggingquote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je D_R z'n avatar vervangen die van Krioro, niet de mijne.
Thanks royco, ik zet hem er gelijk in.quote:Op zondag 25 april 2010 15:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/100425_134533_muzbanner.jpg
No worries en succesquote:Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Thanks royco, ik zet hem er gelijk in. [ afbeelding ]
Waylon - Wicked waysquote:Op zondag 25 april 2010 19:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er al een Waylon-topic in MUZ? Hij is wel serieus te nemen toch?
Voor zover ik weet niet, ook niet in het overzicht.quote:Op zondag 25 april 2010 19:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er al een Waylon-topic in MUZ? Hij is wel serieus te nemen toch?
Of degenen die de muziek wel waarderen hebben fok (of dat topic) nog niet gevonden, zo kun je het ook zien.quote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nee Willem Bijkerk, Waylon.
Het is toch wel fascinerend dat een bepaald segment van de muziek totaal niet aanspreekt bij de FOk!kers.
Mijn topic over Pussycat loopt ook niet storm.quote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nee Willem Bijkerk, Waylon.
Het is toch wel fascinerend dat een bepaald segment van de muziek totaal niet aanspreekt bij de FOk!kers.
Topic over DarrylDaryl zou beter gaan!quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn topic over Pussycat loopt ook niet storm.
Joe Collegequote:Op zondag 25 april 2010 19:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Topic over DarrylDaryl zou beter gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |