quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hahaha lol! Dat kan best man, maar denk 't niet eigenlijk. dit is die van mij.
Kan best zijn dat ik er progelijk twee heb gemaakt.
72 tracks a day, al 1,5 maand niks geluisterdquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel lang op m'n broers account gezeten. Dit account pas sinds 19 februari.
ongeveer 56 plays per dag
[..]
Helaas
Maar ik ga dan ook naar naar school en luister heeeel veel op m'n mp3quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
72 tracks a day, al 1,5 maand niks geluisterdIk win.
Als alles wat ik nu cache gescrobbled wordt gaat mijn gemiddelde weer naar vertrouwde 90+ .
Dan zijn we alsnog very highquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef onderjas het volgende:
Lol, kom er dus net echter dat ik twee acounts heb. WTF.
Op die ander zijn we dus Lowquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef onderjas het volgende:
Lol, kom er dus net echter dat ik twee acounts heb. WTF.
iPod scrobble'tquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar ik ga dan ook naar naar school en luister heeeel veel op m'n mp3![]()
Als jij nou een naam bekend maakt, willen we het best overwegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Op die ander zijn we dus Low![]()
Maarem, miss moeten we een los "vergelijk je last met anderen" topic aanmaken? En het hier weer over Lowlands hebben?
Oh, ik vond het wel nuttig eigenlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Op die ander zijn we dus Low![]()
Maarem, miss moeten we een los "vergelijk je last met anderen" topic aanmaken? En het hier weer over Lowlands hebben?
ik ben zo'n www.anythingbutipod.com persoonquote:
Chantage.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als jij nou een naam bekend maakt, willen we het best overwegen
Jaa met die van jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Met die van mij? Allemaal goede artiesten
Goose zou wel wat nieuws mogen uitbrengen, hun geluid hoor je niet zoveel.
Zeker!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Jaa met die van jou. Ze mogen van mij dit jaar best op lowlands komen, ze hebben best leuke sound.
Net zoals C-mon en Kypski overigens.
I second that.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Jaa met die van jou. Ze mogen van mij dit jaar best op lowlands komen, ze hebben best leuke sound.
Net zoals C-mon en Kypski overigens.
Dearworld heeft wel wat van Goose weg! En verder is Goosequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Met die van mij? Allemaal goede artiesten
Goose zou wel wat nieuws mogen uitbrengen, hun geluid hoor je niet zoveel.
Coole naam voor een band, die ken ik nog nietquote:
Oke thanks! Zal er zeker even naar gaan luisteren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dearworld heeft wel wat van Goose weg! En verder is Goosenatuurlijk!
Ik luister vooral ondefinieerbare muziekquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Mr.DD het volgende:
Ik luister folk/pop/electro/techno/rock
Heerlijke combi niet?![]()
Alles is te definiëren blijkt wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik luister vooral ondefinieerbare muziek
Je kan ook je 'taste pasten'quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Mr.DD het volgende:
Ik luister folk/pop/electro/techno/rock
Heerlijke combi niet?![]()
Naja ik weet niet waar VETO, Brand New, Thursday, Thrice, Emery en Anberlin onder vallen eigenlijk.quote:
Dan komt er dit uit: I'm into rock, indie, alternative, electronic and emoquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan ook je 'taste pasten'
[ afbeelding ]
Ik zou ze zetten onder bands die ik niet ken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja ik weet niet waar VETO, Brand New, Thursday, Thrice, Emery en Anberlin onder vallen eigenlijk.
De newbiesquote:
Your musical compatibility with noortjeisleuk is Superquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Your musical compatibility with noortjeisleuk is Super
Bijna exact hetzelfdequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm into rock, electronic, indie, pop and alternative.
Maar laatste tijd vooral electronic. Indie/rock/alternative tijd was vorig jaar.
Top nummerquote:
Okquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Dupje het volgende:
Maar ik ben er weg vanDus ik zie jullie morgen in het nieuwe topic wel weer
Doeiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Dupje het volgende:
Bijna exact, hoe doe je dat?quote:
Ik zal aan je denken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Dupje het volgende:
bijvoorbeeld 0,0000000000001 zeggen terwijl het 0,00000000000009 isquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bijna exact, hoe doe je dat?
[..]
Ik zal aan je denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |