Laten staan en maak je eigen wijnazijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Dat halfje wijn oke, maar ik moet de rest op he
Dat heet verspillingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laten staan en maak je eigen wijnazijn
halloooooooooooooo bij gelegenheid...lees dus ook...bij jou...drink ....thuis ga ik ff wat mindern....en wtf...hoe dan trancen...daar moet rose bijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Dat halfje wijn oke, maar ik moet de rest op he
Slaap lekkerquote:
Ik hou het op bacoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
halloooooooooooooo bij gelegenheid...lees dus ook...bij jou...drink ....thuis ga ik ff wat mindern....en wtf...hoe dan trancen...daar moet rose bij![]()
![]()
Whahaha die dan vragen wil je pilletjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dan lachen om al die stuiterballen
Moeten jullie ook maar komenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort trance-meet[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je mag best mee...is in rotterdamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort trance-meet[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha die dan vragen wil je pilletjenee knul niet nodig of wil je triootje
met jullie uuuuuu nee
Nou....was 25+quote:
ja en dat ze dan 22 blijken te zijn en dan heel hard de bewaking roepenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha die dan vragen wil je pilletjenee knul niet nodig of wil je triootje
met jullie uuuuuu nee
Later!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik duik onder (mijn deken dan) laterssss
quote:
trustenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik duik onder (mijn deken dan) laterssss
Dat mokkel was heul geen 22 dan ben ik 12quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en dat ze dan 22 blijken te zijn en dan heel hard de bewaking roepen
eeuuhh?quote:
Over 20 jaar ben jij zover Pietje, dat lijkt ver weg, maar 't is binnen, pak 'm beet 20 jaar, zoverquote:
Ach, over 20 jaar heb ik wel een nieuwe naam verzonnen voor jou leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over 20 jaar ben jij zover Pietje, dat lijkt ver weg, maar 't is binnen, pak 'm beet 20 jaar, zover
CU in z'n geheel niet, nergens gelezen waarom eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
Toch raar, dat Wilders er dan als enige niet bij is vanavond, bij het laatste grote debat voor de gemeenteraadsverkiezingen, dadelijk bij P&W.
rollator-relnicht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, over 20 jaar heb ik wel een nieuwe naam verzonnen voor jou leeftijdscategorie.
Of je houdt gewoon dezelfde typering. Ik ben Coos ouwe opa gaan noemen toen hij ongeveer zo oud was als ik nú ben, maar het bekt nog steeds wel lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, over 20 jaar heb ik wel een nieuwe naam verzonnen voor jou leeftijdscategorie.
Waarom zou hij? Hij heeft tot nu toe geen fouten gemaakt, gisteren was hij ook weer erg goed. Ieder optreden kan daar afbreuk aan doen. Strategisch wel slim.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
Toch raar, dat Wilders er dan als enige niet bij is vanavond, bij het laatste grote debat voor de gemeenteraadsverkiezingen, dadelijk bij P&W.
Te vaak hetzelfde verhaal gaat vervelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Hij heeft tot nu toe geen fouten gemaakt, gisteren was hij ook weer erg goed. Ieder optreden kan daar afbreuk aan doen. Strategisch wel slim.
Iedereen heeft keer op keer dezelfde riedel, dat wordt idd voorspelbaar. Zijn kracht is duidelijkheid, simpelheid en humor. Niemand kan er omheen, weinig zeggen, maar wat hij zegt is raak! Een goed politicus.quote:
Kunnen anderen nog wat van lerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen heeft keer op keer dezelfde riedel, dat wordt idd voorspelbaar. Zijn kracht is duidelijkheid, simpelheid en humor. Niemand kan er omheen, weinig zeggen, maar wat hij zegt is raak! Een goed politicus.
Dat zegt eigenlijk vrij weinig vind ik. Wijsheid leer je niet op een opleiding.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En tot mijn spijt constateer ik dat steeds meer mensen op hem gaan stemmen, ook redelijk wat collega's met een hoge opleiding.
die komt doormiddel van Levenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk vrij weinig vind ik. Wijsheid leer je niet op een opleiding.
Het zullen wel proteststemmen zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En tot mijn spijt constateer ik dat steeds meer mensen op hem gaan stemmen, ook redelijk wat collega's met een hoge opleiding.
Ja, dat snap ik wel. En misschien is het strategisch ook wel slim. En zijn kiezerspotentieel kijkt waarschijnlijk toch niet massaal naar P&W/.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Hij heeft tot nu toe geen fouten gemaakt, gisteren was hij ook weer erg goed. Ieder optreden kan daar afbreuk aan doen. Strategisch wel slim.
Da's zeker waarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk vrij weinig vind ik. Wijsheid leer je niet op een opleiding.
Het gaat pas echt "leuk" worden als hij twee dagen na gewonnen verkiezingen een mes in z'n rug of kogel in z'n kop krjigt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Gert het volgende:
Anyway, het worden politiek spannende maanden.
Ja ja, als ik er effe niet ben dan durf je wel hè!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon dezelfde typering. Ik ben Coos ouwe opa gaan noemen toen hij ongeveer zo oud was als ik nú ben, maar het bekt nog steeds wel lekker.
Begint goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ja, als ik er effe niet ben dan durf je wel hè!!![]()
P&W kijken nu
En nu wéér. Met dat populistische geschreeuw, nog vergererd door die schelle stem en fanatieke bek.quote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr2quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef FANN het volgende:
ik wil ook P&W kijken maar ik krijg die TV niet aan![]()
leuk die moderne kutdingen met al die lifjes en lafjes
Het is rood met wit en het loopt in de wei?quote:
Een tamponyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is rood met wit en het loopt in de wei?
jaquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
ja![]()
valt me nog mee dat jij als 020 mutsje weet wat een wei is.
Of er in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Gert het volgende:
En op tijd weer het zwembad uit, om te koken.
kreeftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Of er in.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sauna__.html?p=29,2
Ze doen maar lekker! Alleen de maatschappelijke norm is dat je dit dan besloten doet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:45 schreef Coos het volgende:
Er bestaat nog meer gescheiden zwemmen. Nuturistisch zwemmen.
Of mag ik voortaan in m'n blote leuter overal terecht??![]()
Nee hoor, ik vind dat blote gedoe buiten het strand helemaal niets behalve in de sauna dan.
Je hebt zelfs naturistische klaverjasclubs geloof ik. En die mensen die zonodig bloot in de sneeuw moeten snap ik ook niet.
Lekker handig, seinen met je piemelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:45 schreef Coos het volgende:
Nee hoor, ik vind dat blote gedoe buiten het strand helemaal niets behalve in de sauna dan.
Je hebt zelfs naturistische klaverjasclubs geloof ik.
Beetje tegen een mooie kaart aan swaffelen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje tegen een mooie kaart aan swaffelen.
Hoe wil je dít noemen dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
die wil niet met die
en die wil niet met die
gewoon een meet houden![]()
quote:Balkenende: Snelle aanpak straattuig
AMERSFOORT - Verdachten van kleine criminaliteit, uitgaansgeweld en geweld tegen agenten of hulpverleners moeten binnen een paar dagen voor de rechter worden gebracht.
Ga jij d'r maar eens een nachtje over slapen, dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga d'r nog eens een nachie over slapen![]()
ik vin het moeilijk
Waar twijfel je tussen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga d'r nog eens een nachie over slapen![]()
ik vin het moeilijk
volgens mij krig ik steeds meer sympatie voor wildersquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar twijfel je tussen?
Ik vond dit wel leuk om te kijken hoor, maar met gemeentepolitiek had het uiteraard weinig te maken.
ik twijfel altijd tussen een paar partijen, en ben niet honkvast. Morgen stem ik D66.
Die scoren hoog op mijn wensenlijst van hoe ik de stad Den Haag wil zien in de toekomst.
Het strand mag het strand blijven van hun, geen hoogbouw daar, we hoeven geen metropool te worden. Tegelijkertijd spreken de algemenere standpunten van de partij me wel aan. Ze zijn wel praktisch altijd, en niet zo ideologisch geobsedeerd. Valkuil, dus: vleesch noch visch.
En jij?
Het zal vast te maken hebben met de buurt waarin je woont en de dingen die je daar meemaakt. Toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij krig ik steeds meer sympatie voor wilders![]()
hoe raar dat ook mogen overkomen van mij
ja ik denk het, maar ik heb ook wel weer iets met Femkequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal vast te maken hebben met de buurt waarin je woont en de dingen die je daar meemaakt. Toch?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik denk het, maar ik heb ook wel weer iets met Femke
ik ben een beetje lost geloof ik
ow jah dat moest ik toch maar eens even gaan doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ja dat ligt nogal ver uit elkaar.
Doe anders de stemwijzer!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:57 schreef FANN het volgende:
http://www.bpn-amsterdam.nl/
verrassend![]()
heeft inderdaad te maken met de buurt waar je woont denk ik
wegbezuinigt.... oefquote:Waar de bussen niet wegbezuinigt worden door de komst van de Noord Zuidlijn.
en met de vragen die gestelld werden natuurlijk,quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:57 schreef FANN het volgende:
http://www.bpn-amsterdam.nl/
verrassend![]()
heeft inderdaad te maken met de buurt waar je woont denk ik
nah het waren ook een beetje stomme vragen ik had andere vragen verwacht,quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
wegbezuinigt.... oef
OK, het geld moet ergens anders heen!
Deze raakt je misschien nog wel directer hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en met de vragen die gestelld werden natuurlijk,
nah, gelukkig is dit niet de echte verkiezing kan ik nog effe nadenken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze raakt je misschien nog wel directer hoor.
Gemeenten bepalen best veel!
Maar vermoeiend is het wel.
Ik heb trouwens nog het singeltje van Guilty.![]()
![]()
![]()
Was fan van The Bee Gees vroeger, als kleine gay.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga deze effe KEI en KEI hard draaien (met koptelefoon uiteraard voor de buren)
even hoofd leeg maken en broodje eten![]()
ik zie het morgen wel![]()
trsten voor alle slapers
Ligt eraan waarvoor. In ieder geval om ramen te krabbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Te vroeg dit.
Ik heb heerlijk geslapen! Maar ik sliep dan ook al om 21:30. Alleen wel kut gedroomdquote:
Ik lag rond 12en erin en viel pas rond 4en in slaap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen! Maar ik sliep dan ook al om 21:30. Alleen wel kut gedroomd
Ik stem op de nummer 6. Ook een vrouw.quote:[b]Op woensdag 3 maart 2010 07:53De eerste vrouw op de lijst van SP dus.
En dat doe je bewust omdat dat een vrouw is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lag rond 12en erin en veel pas rond 4en in slaap.
[..]
Ik stem op de nummer 6. Ook een vrouw.
Nee, dat niet. Ik wist dat ik SP ging stemmen dus ik had de profielenlijst doorgenomen en die van haar sprak mij het meeste aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat doe je bewust omdat dat een vrouw is?
Ik weet niet, ik stem altijd op een vrouw, gevoelsdingetje
Oh dat heb ik niet gedaan. Ik heb wel net even op de kandidatenlijst gekeken en de eerste is een vrouw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik wist dat ik SP ging stemmen dus ik had de profielenlijst doorgenomen en die van haar sprak mij het meeste aan.
Neehoor, al denk ik dat jouw PS3 dan ook spontaan ergens af valt als ik thuiskomquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieverd, als ik de televisie laat pleuren is dat niet erg toch?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor, al denk ik dat jouw PS3 dan ook spontaan ergens af valt als ik thuiskom
Zeg dat dan eerderquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt natuurlijk óók de televisie gewoon niet laten vallen
Goeie, even opzoeken wat mijn dichtstbijzijnde stemlokaal isquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
Goeie verkiezingsdagmorgen all
Wie heeft er al gestemd? Ik niet, doe het vanavond omdat ze mijn dichtsbijzijnde stemlokaal zo ver hebben verplaatst dat ik er een pokke-end voor moet omlopen op weg naar het station
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mag niet stemmen![]()
En wat doen die SP bannerts hier
Ik ga over een halfuurtjequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
Wie heeft er al gestemd? Ik niet, doe het vanavond omdat ze mijn dichtsbijzijnde stemlokaal zo ver hebben verplaatst dat ik er een pokke-end voor moet omlopen op weg naar het station
Vanmiddag, heb er vrij voor genomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
Oh ja, Q moet weer aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Soooomewheeeere over the raaiiinboooow [ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:
Dat is wel de slechtste vrij-neem-smoes ooit, je kan tot 21u stemmen en 't moet in de buurt zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag, heb er vrij voor genomen.
Wat een betrokkenheidquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag, heb er vrij voor genomen.
Teun is een druk man.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste vrij-neem-smoes ooit, je kan tot 21u stemmen en 't moet in de buurt zijn.
Woon officieel nog in Kampen, maar ik verblijf in de omgeving van Harderwijk in een recreatiewoning. En daar kan ik mij dus niet officieel inschrijven. Kortom, ik moet er drie kwartier voor in de auto zitten om in Kampen te stemmen. Eén en ander nu gecombineerd met bezoek aan accountant daar.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste vrij-neem-smoes ooit, je kan tot 21u stemmen en 't moet in de buurt zijn.
Ik mag ook al niet stemmen,,,,niet voor de gemeenteraad...quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mag niet stemmen![]()
En wat doen die SP bannerts hier
En dat terwijl wij duidelijk de meest aangewezen personen zijn om uit te maken hoe het allemaal moet lopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik mag ook al niet stemmen,,,,niet voor de gemeenteraad...
Juist..quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat terwijl wij duidelijk de meest aangewezen personen zijn om uit te maken hoe het allemaal moet lopen!![]()
JC, dat je hierbij kunt genieten van een mok koffiequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat doe je bewust omdat dat een vrouw is?
Ik weet niet, ik stem altijd op een vrouw, gevoelsdingetje
Koffie, peuk en snoeiharde Noorsche Black Metal over Mera's boxen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
JC, dat je hierbij kunt genieten van een mok koffie
Rond een uur of zes 's middags met een warme prak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koffie, peuk en snoeiharde Noorsche Black Metal over Mera's boxen.
Hoe de neuk begin jij je dag, dan?
Echt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:38 schreef hondjes het volgende:
Met koffie, peuk, Fok en Geenstijl lezen
Op de achtergrond Motorhead...
Questenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik mag ook niet stemmen, wat zal ik dàn eens doen vandaag
Niet helemáál waar. Vrouwen hebben meestal toch een iets andere hoek van benadering dan mannen. Dat verschil is tussen blank en donker niet te vindenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij volkomen
da's bijna hetzelfde als je stem af laten hangen van het feit
of iemand blank of zwart is![]()
maar jah, er ontgaat mij wel eens meer iets
Dat je zo vroeg uit bed bent snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik mag ook niet stemmen, wat zal ik dàn eens doen vandaag
Ik weet niet of Mera d'r pc de volle WoW kan hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik ben het totaal vergeten!
Maak ook even een char aan dan
Vrouwen hebben meestal zoveel woorden nodig om hun standpunt duidelijk te maken dat het absoluut nooit zal passen op enig verkiezingspamfletquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet helemáál waar. Vrouwen hebben meestal toch een iets andere hoek van benadering dan mannen. Dat verschil is tussen blank en donker niet te vinden
3 schoolgaande dochtersquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat je zo vroeg uit bed bent snap ik dan weer niet
Ik dacht dat jij Thieme zo leuk vond? Die heeft ook een kutje hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meestal zoveel woorden nodig om hun standpunt duidelijk te maken dat het absoluut nooit zal passen op enig verkiezingspamflet
Kun je hem ergens vandaan plukken? Of moet ik vanavond op zoek naar de torrent oidquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mera d'r pc de volle WoW kan hebben![]()
probeer ff danquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mera d'r pc de volle WoW kan hebben![]()
Nein, kan je extragraties heul downloaden hmquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kun je hem ergens vandaan plukken? Of moet ik vanavond op zoek naar de torrent oid
ik zit na te denken maar ik blijf het een rare reden vindenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet helemáál waar. Vrouwen hebben meestal toch een iets andere hoek van benadering dan mannen. Dat verschil is tussen blank en donker niet te vinden
Ja, nu heb ik toestemming. Zal zo even kijken.quote:
Okquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, kan je extragraties heul downloaden hm![]()
Maar neemt veel ruimte in beslag, ik zal 's kijken of het wil
Daarom kies ik ook gewoon voor een man en omdat het een lekker ventje isquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meestal zoveel woorden nodig om hun standpunt duidelijk te maken dat het absoluut nooit zal passen op enig verkiezingspamflet
Ik zou het aanmoedigenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik toestemming. Zal zo even kijken.
Ik persoonlijk zou mijn vriendje wurgen als ik thuis kwam van werk en hij had mijn pc volgetieft met NerdSpiel zonder het te vragen
Wellicht omdat ik het zelf leuk vind etcquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik toestemming. Zal zo even kijken.
Ik persoonlijk zou mijn vriendje wurgen als ik thuis kwam van werk en hij had mijn pc volgetieft met NerdSpiel zonder het te vragen
Je bént gewoon raarquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit na te denken maar ik blijf het een rare reden vinden
kan het ook niet helpen
Het zal wel een 'onderbuikgevoel' zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit na te denken maar ik blijf het een rare reden vinden
kan het ook niet helpen
Dat mag je zelf doen inderdaad, maar volgens mij past het welquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OkIk pleur er van de week nog wel eea af.
JE MOEDER !quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier loopt de downloadquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Nah gezelli.
Stof ik FrauHimbeer ondertussen even af
Ik kies haar bij gebrek aan beter. De PvdA is destijds (jaren 90) om zeep geholpen door Kok, ben toen gevlucht naar de SP maar die wordt nu om zeep geholpen door mevrouw A. Kantquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Thieme zo leuk vond? Die heeft ook een kutje hoor.
kijk da's pas een goeie reden bij het kiezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat nooit neuken worden natuurlijk, met zo'n instelling
Neuken doe je ook niet met een rood Potloodquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op de bank moest vannachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuken doe je ook niet met een rood Potlood![]()
Arme Mera
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hebben we in november ofzo al gedaan
Vreemd, wist ik niet. Waarom?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Een aantal gemeentes heeft in november de gemeenteraadsverkiezingen al gehad
Nog 7 levens over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:32 schreef CarOnline het volgende:
Half 11 en al 2x dood.
Nog los van het feit dat dat mokkel nergens te vinden is op de kieslijst te Kampen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gisteren al geschreven, lokaal SP, landelijk Thieme. Lees je eens inquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat dat mokkel nergens te vinden is op de kieslijst te Kampen.![]()
Ik kies voor de eerste vrouw die ik tegenkom op de lijst en druk daar de punt van het potlood keihard op kapot. Pak aan! Terug naar het aanrecht jij!
Ik wist ook wel dat jij dat wist natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren al geschreven, lokaal SP, landelijk Thieme. Lees je eens in
[RLS SC #572] Drank levert meer afval op dan je lief is.
Jezus! Da's lang geledenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die heb ik nog live gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mwoah, ik kreeg er voor betaald hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, da's wel een beetje erg
Hey cool, de buurman heeft hier een feestje
Ik heb bij een Service Team gewerkt dat meewerkte bij concerten en festivals.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lolwut, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Oehquote:
Mof.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Liever vrijheid dan knechtschap! Yeeeey PVV!
In dat geval is de vraag: heb je stiekem staan dansen toen niemand keek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij een Service Team gewerkt dat meewerkte bij concerten en festivals.
In het geval van Wes was hij bij zo'n TMF feest in Ahoy en moest ik een gangpad tussen 2 tribunes vrijhouden (dus mensen wegsturen die op de trap gingen zitten enzo)
Een bossie, een bossie, een bossie rooie rozenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik iemand op zijn muil bossen?!
Ja, typischquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh
Best wel een gelijkenis qua logo enzo...
Nou en, de NSB was een stichting, geen politieke partijquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh
Best wel een gelijkenis qua logo enzo...
Vazal van de NSDAP.quote:
Nee, ik stond heel gezaghebbend voor me uit te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval is de vraag: heb je stiekem staan dansen toen niemand keek?
Want...ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een bossie, een bossie, een bossie rooie rozen
Gedeeltelijk....1e kweek Stafylokokken...Nou das mooi...geef me dan maar antiboticum...Nee we moeten die andere 2 ook binnen krijgen en vanmiddag wordt je in het team besproken...oke...dus vanmiddag kan ik naar de apotheek....nee morgen.....daar word ik dus fucking chagerijnig van he...nu al een week om....ik willllllllllllllllllllllllllllll niet meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr moe zijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ik heb het alleen over de gelijkenis qua logo, niet qua inhoud van de normen/waarden/standpunten moppie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou en, de NSB was een stichting, geen politieke partij
Een vogel is inderdaad al tientallen jaren het symbool voor vrijheid..quote:
Tief 's op met je ge-moppie en ge-schatje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over de gelijkenis qua logo, niet qua inhoud van de normen/waarden/standpunten moppie!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je hier aan de slag als machinist
*ninjakick doet en arm breektquote:
Ik zou in de trein degene willen zijn die moet omroepen wat de volgende halte is enzo. En dan van die kleine versprekingen doen met heel ranzige woorden. Dat mensen die het horen echt zo zitten van:quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel handig ook, kun je met je eigen trein komen
Alleen als Interfax enkel rode boekjes levert.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een vogel is inderdaad al tientallen jaren het symbool voor vrijheid..![]()
De copyshop die onze infoboekjes print heet Interfax, moet ik ze nu negeren omdat ze misschien een licht communistische inslag zouden kunnen hebben?
Jupiler is commi-bier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen als Interfax enkel rode boekjes levert.
Daarbij vind ik de vogel en vrijheid maar een klein deel van de overeenkomst.
Gaan we vergelijken met de PVV?quote:Het Program van de partij bevatte aanvankelijk hoofdzakelijk de in die tijd gangbare fascistische eisen:
1. sterke regering;
2. afschaffing van het individualistische kiesrecht;
3. corporatieve sociaal-economische ordening;
4. economie ten dienste van de volksgemeenschap;
5. arbeidsplicht en sociale zekerheid;
6. beperking van de vrijheid van drukpers.
Ja, die stier in het rood is eigenlijk een beer.quote:
Je bent blauw, niet groen, gekkie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
Hoi moppie schatjes van me. HIER IS HULK HOGAN!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent blauw, niet groen, gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik moet er vanaf. Romlef!!!
Go hard or go home
Was een keer in de trein naar Parijs met mijn dochter..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou in de trein degene willen zijn die moet omroepen wat de volgende halte is enzo. En dan van die kleine versprekingen doen met heel ranzige woorden. Dat mensen die het horen echt zo zitten van:
"Zei hij nou......"
En dan om zich heenkijken of anderen het ook gehoord hebben en zich schamen voor hun dirty mind
Ga je partij voor de koffie stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh man wann dag.
Zelfs de Douwe Egberts site werkt niet mee
Die had ik van de week nog in mijn oren toen ik sportief aan het doen wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ] Depeche Mode [ afbeelding ]
In de tijd dat ik nog dagelijks naar Utrecht ging had je zo'n gezellignegert met zo'n karretje die altijd begon te zingen over wat hij verkocht! Briljante gast was datquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Was een keer in de trein naar Parijs met mijn dochter..
Werd er ineens omgeroepen,,iemand nog koffie , thee en nog meer van die klerezooi.....en daar kwam die aan..ons lefgozertje met zijn karretje,,iedereen lachen
Bleek wel zijn laatste reis te zijn, geloof dat de NS toen stopte met rondbrengen van koffie...
Ik mag niet stemmen daarlinkquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga je partij voor de koffie stemmen?![]()
Ik heb al een tijdje heel erg de Greatest Hits cd op staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik van de week nog in mijn oren toen ik sportief aan het doen was
Oeh, dat is ZO ontzettend evil. I like.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
Ik heb besloten effe te wachten met stemmen. Kijken welke kant het opgaat , en dan kom ik ineens met mijn stem, vanavond. BENG! De hele boel overhoop. Eat this Maurice Woef!
Ben jij officieel duitsert!?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen daarlink![]()
Nee, ik wil weten wat het Pip servies kost en of ze nog Oilily bordjes hebben.
De site schreeuwt dat ze 10% korting op Pip hebben maar laten zien, ho maar!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
Ik heb besloten effe te wachten met stemmen. Kijken welke kant het opgaat , en dan kom ik ineens met mijn stem, vanavond. BENG! De hele boel overhoop. Eat this Maurice Woef!
Ging best goed anders!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje heel erg de Greatest Hits cd op staan![]()
Echt sportief ben ik niet though...
ik weet toch. ik was gewoon irritant gevat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen daarlink![]()
Nee, ik wil weten wat het Pip servies kost en of ze nog Oilily bordjes hebben.
De site schreeuwt dat ze 10% korting op Pip hebben maar laten zien, ho maar!
Order through Chaos!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
Plundra!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet toch. ik was gewoon irritant gevat.![]()
Oh ja, korting op Pip ja?vanmiddag moet ik verplicht in Groningen shoppen. Gelukkig is het Plundra.
Ja, maar zijn dat de relevante punten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou je wel kunnen doen idd, er zijn wel overeenkomsten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk....1e kweek Stafylokokken...Nou das mooi...geef me dan maar antiboticum...Nee we moeten die andere 2 ook binnen krijgen en vanmiddag wordt je in het team besproken...oke...dus vanmiddag kan ik naar de apotheek....nee morgen.....daar word ik dus fucking chagerijnig van he...nu al een week om....ik willllllllllllllllllllllllllllll niet meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr moe zijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnen ik wil dus gewoon weer werken ...en sporten ...en leuke dingen doen...
ja sorry...na 6 weken gekut ben ik er ff klaar mee...dat ze maar lekker de schompestyfes mogen krijgen....
en ik weet niet wat ik moet stemmen...ik weet geeneens of ik de deur uit wil vandaag![]()
sowwwwww
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef CarOnline het volgende:
Iemand handig met photoshop in de zaal?![]()
Ja! Plundra!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet toch. ik was gewoon irritant gevat.![]()
Oh ja, korting op Pip ja?vanmiddag moet ik verplicht in Groningen shoppen. Gelukkig is het Plundra.
Je had er ook eentje tussen zitten die alles in stuivers omzette. "Dat is dan 48 stuivers, jongedame!"quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
In de tijd dat ik nog dagelijks naar Utrecht ging had je zo'n gezellignegert met zo'n karretje die altijd begon te zingen over wat hij verkocht! Briljante gast was dat
Fijn om ergens op te kunnen vertrouwen in deze onzekere tijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Een sinaasappel spritst altijd in je ogen. Altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |