Laten staan en maak je eigen wijnazijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Dat halfje wijn oke, maar ik moet de rest op he
Dat heet verspillingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laten staan en maak je eigen wijnazijn
halloooooooooooooo bij gelegenheid...lees dus ook...bij jou...drink ....thuis ga ik ff wat mindern....en wtf...hoe dan trancen...daar moet rose bijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Dat halfje wijn oke, maar ik moet de rest op he
Slaap lekkerquote:
Ik hou het op bacoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
halloooooooooooooo bij gelegenheid...lees dus ook...bij jou...drink ....thuis ga ik ff wat mindern....en wtf...hoe dan trancen...daar moet rose bij![]()
![]()
Whahaha die dan vragen wil je pilletjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dan lachen om al die stuiterballen
Moeten jullie ook maar komenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort trance-meet[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je mag best mee...is in rotterdamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort trance-meet[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha die dan vragen wil je pilletjenee knul niet nodig of wil je triootje
met jullie uuuuuu nee
Nou....was 25+quote:
ja en dat ze dan 22 blijken te zijn en dan heel hard de bewaking roepenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha die dan vragen wil je pilletjenee knul niet nodig of wil je triootje
met jullie uuuuuu nee
Later!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik duik onder (mijn deken dan) laterssss
quote:
trustenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik duik onder (mijn deken dan) laterssss
Dat mokkel was heul geen 22 dan ben ik 12quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en dat ze dan 22 blijken te zijn en dan heel hard de bewaking roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |